//
کدخبر: ۱۳۳۸۴۸ //
به روایت هیسپان تی وی:

یونان: از شکوه تا ویرانی

در مستند «آگورا: از دموکراسی تا بازار» که قرار است برای بینندگان هیسپان تی وی پخش شود، به یونانی اشاره دارد که زمانی نماد تمدن غرب به شمار می آمد ولی در حال حاضر با بدترین شرایط اقتصادی خود دست و پنجه نرم می کند.

یونان: از شکوه تا ویرانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در این مستند ابتدا کارگردان کشور یونان را که به واسطه میراث قدیمی خود، آن را به عنوان نماد تمدن غرب می شناسند معرفی می کند و در ادامه نشان می دهد که چگونه این کشور درگیر یکی از بدترین شرایط اقتصادی بعد از جنگ جهانی دوم است و عوارض ناشی از این بحران، خود را در زمینه های مختلف نشان داده است.

مردمان آواره و بی خانمان، بی کاری، فقر، استرس و فشار روحی، درگیرهای خشونت بار و ظهور راست های افراطی نمونه هایی از تاثیرات بحران اقتصادی بر جامعه یونان است. در این مستند، علاوه بر موارد فوق، به ریشه یابی بحران فوق که پس لرزه های آن، خارج از مرزهای یونان را نیز تکان داده است می پردازد.

مستند «آگورا: از دموکراسی تا بازار» (Agora: From Democracy to the Market ) به کارگردانی یورگوس اویروپولوس، محصول سال 2015 قرار است در سه قسمت 25 دقیقه ای از روز دوشنبه ساعت 8:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان