//
کدخبر: ۱۳۳۵۵۱ //

برنامه ای از سازمان اوج؛ «جست و جوگر» در هیسپان تی وی

مجموعه مستند «جست و جوگر» کاری از سازمان هنری رسانه ای اوج که قرار است برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به روی آنتن رود، در یکی از قسمت های خود به سیطره بازار مد بر ذائقه و فرهنگ ملت ها می پردازد.

برنامه ای از سازمان اوج؛ «جست و جوگر» در هیسپان تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در این مستند در گفت وگو با کارشناسان فرهنگی و اجتماعی، میزان قدرت نفوذ صنعت مد و مدگرایی در جوامع مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت، همچنین به تاثیرات گسترش انواع مدها اشاره می شود.

آنچه در این مستند از زبان کارشناسان بیان می شود این است که یکی از راهکارهای امتحان پس داده قدرت های جهانی برای نفوذ در ملت ها، رواج دادن انواع مدهایی است که هیچ سنخیتی با فرهنگ جوامع هدف نداشته و تنها بسترساز تهاجمات بعدی به شمار می روند. کارشناسان دیگری هدف از مدگرایی را گسترش فرهنگ بیگانه و نیز فروش و سود بیشتر برای شرکت های غربی می دانند. امروزه بیشتر کارگران در صنعت مد مشغول به کار هستند و این صنعت، نخستین چیزی را که از انسان می گیرد، آزادی انتخاب اوست.

مجموعه مستند «جستجوگر» با موضوع «مدگرایی» به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج، یکشنیه ساعت 8:30 به وقت تهران در مدت زمان 25 دقیقه از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان