//
کدخبر: ۱۲۸۴۸۸ //
بررسی «هالیوود کات» هیسپان تی وی:

حمله هالیوود به مردم مکزیک و آلمان

برنامه «هالیوود کات» هیسپان تی وی که به پشت پرده و حقایق پنهانی فیلم های هالیوودی می پردازد، در ادامه موضوع «نژادپرستی» در قاب هالیوود، مروری بر نژاد پرستانه ترین فیلم های هالیوود علیه سایر ملل و نژاد ها دارد.

حمله هالیوود به مردم مکزیک و آلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، در برنامه گذشته «هالیوود کات» موضوع نژادپرستی از منظر برندگان اسکار در سینما مورد بررسی قرار گرفت و در این برنامه سعی شده به این موضوع با نگاه به اینکه تقریبا هیچ نژاد و ملت مطرحی در دنیا از گزند تعصبات نژادپرستی هالیوودی ها در امان نبوده اند، اشاره شود.

در این برنامه با شاهد مثال آوردن از ملت هایی که در فیلم های هالیوودی به آن ها حملات نژادپرستی شده اشاره می کند و به این نتیجه می رسد که موج نژاد پرستی در هالیوود بسیار فراتر از نژاد پرستی ضد سیاهان یا سرخپوست ها در جامعه است. مکزیکی ها به صورت اختصاصی و مردم آمریکای لاتین به طور عام، نشان دادن آلمانی ها؛ نه آلمان نازی بلکه ملت آلمان به عنوان مردمی وحشی و خونخوار و مردمان نژاد زرد پوست، از نمونه مواردی است که بارها در فیلم های هالیوودی به عناوین مختلف مورد هجمه قرار گرفته اند.

برنامه «هالیوود کات» محصول واحد برنامه های شبکه پرس تی وی است که به صورت زبان گردانی از شبکه هیسپان تی وی هر هفته چهارشنبه ها ساعت 22:30 به وقت تهران به روی آنتن رفته و تکرار این برنامه پنج شنبه ساعت 6:30 و جمعه ساعت 11:30 خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان