//
کدخبر: ۱۲۶۴۴۴ //
برنامه مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا به پخش نزدیک می شود

«نبض» انرژی در هیسپان به شماره افتاد

شبکه هیسپان تی وی در حال تهیه برنامه ای مشترک با شبکه «تله سور» یکی از پرمخاطب ترین شبکه های منطقه آمریکای لاتین به نام «نبض» و با موضوع نفت، انرژی و تبادلات این منبع مهم است که اتفاقی مهم در حوزه تبادلات رسانه ای محسوب می شود.

«نبض» انرژی در هیسپان به شماره افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان، برنامه «نبض» (pulso) با موضوع انرژی، نفت و تبادلات این منبع انرژی بین ایران و کشورهای آمریکای لاتین و با همکاری شبکه «تله سور» در حال تولید است.

بر اساس این گزارش، پیش تولید این برنامه مشترک شروع شده و قرار است برنامه «نبض» در قالب حضور مجری و کارشناس هیسپان تی وی در استودیوی تهران و ارتباط همزمان با شبکه «تله سور» و کارشناس و مجریان برنامه در کاراکاس اجرا شود.

 موضوعاتی که تا به حال به تصویب دوشبکه جهت تولید برنامه مشترک رسیده، از قیبل «نقش انرژی های قابل بازیافتی در قرن 21»، «پترو دلار و ارز های جایگزین دلار در معاملات تجاری و نفتی» و «تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران، ونزوئلا، روسیه و اوپک» اند که این برنامه ها در حال تولید و آماده شدن برای پخش از دو شبکه هستند.

شبکه «تله سور» یک شبکه چند ملیتی است که پایگاه اصلی آن در ونزوئلا است و تمام موضوعات مربوط به منطقه آمریکای لاتین را بررسی کرده و با پخش زمینی و دیجیتال خود در اکوادور و ونزوئلا و از طریق پخش ماهواره، کل قاره آمریکا، اروپای غربی و شمال آفریقا را پوشش خبری می دهد و به دلیل رویکرد ضد امپریالیستی خود، طرفداران فراوانی در منطقه کشورهای آمریکای لاتین دارد.

شبکه هیسپان تی وی نیز به دلیل اهمیت و اعتباری که در این سال ها در بین مخاطبین خود کسب کرده است؛ بارها در جایگاه منبع خبری شبکه های مثل تله سور بوده و این ارتباط قرار است منجر به همکاری و تولید برنامه ای مشترک در زمینه بررسی منابع انرژی و نفتی دو کشور ایران و ونزوئلا شود.

برنامه «نبض»، محصول مشترک هیسپان تی وی و تله سور قرار است با اجرای مهدیه اسماعیل پور از طرف هیسپان، به زودی رنگ آنتن به خود ببیند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۴۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان