//
کدخبر: ۱۲۰۰۹۲ //

«زاویه نگاه» کانال اردوی شبکه سحر به رویدادها

بررسی رویدادهای مهم خبری و انعکاس اخبار دقیق و صحیح، ماموریت برنامه «زاویه نگاه» به عنوان یکی از پرمخاطب ترین برنامه های کانال اردوی شبکه سحر است.

«زاویه نگاه»  کانال اردوی شبکه سحر به رویدادها
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه زاویه نگاه (نگاه هفته) به تهیه کنندگی حسین خروجی و اجرای عظیم سبزواری به صورت زنده یکشنبه شب ها راس ساعت 20:30 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

این برنامه 26 دقیقه ای با نگاه و رویکردی جدید و تا حدودی نرم با بهره گیری از کاریکاتور، تصویر و گزارش ، رویدادهای سیاسی طول هفته را به تصویر می کشد.

در این برنامه دو تفسیر کوتاه درخصوص مهم ترین رویدادهای مهم خبری هفته، آیتم هایی از کاریکاتورهای سیاسی روز و تصاویر خبری داغ که در طول یک هفته خبرساز شده و در شبکه های مجازی نیز بازخورد زیادی داشته است، پخش می شود.

در این برنامه همچنین بخشی از تصاویر بریده جراید در زمینه پربحث ترین موضوعات خبری هفته به نمایش درمی آید.

نشست 12 دقیقه ای با حضور کارشناسانی در استودیو و کارشناسانی که از طریق ارتباطات تلفنی، اسکایپ و اس ان جی با آنها تماس برقرار می شود از دیگر بخش های این برنامه پربیننده است که در آن دیدگاه های تحلیلگران درخصوص رویدادهای مهم منطقه ای و جهانی برای ببیندگان کانال 24 ساعته اردوزبان شبکه بین المللی سحر ارائه می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان