//
کدخبر: ۱۱۹۸۲۱ //

ویژه های شبکه سحر برای حج ابراهیمی

شبکه سحر با کانال های چهارگانه و با توجه به گستردگی و تنوع جامعه مخاطبان، همواره مراسم و رویدادهای مهم مذهبی و جهانی را پوشش می دهد.

ویژه های شبکه سحر برای حج ابراهیمی
به گزارش فرتاک نیوز،

به مناسبت ایام برگزاری مناسک حج، کانال آذری این شبکه برای مخاطبان خود در ایام حج ویژه برنامه زنده عید قربان، عیدغدیر و «آفتاب ولایت» را پخش خواهد کرد. همچنین پخش فیلم سینمایی «تمتع» از دیگر برنامه های این کانال خواهد بود.

در کانال بالکان شاهد ویژه برنامه ای به مناسبت عید قربان خواهیم بود که به مدت 90 دقیقه پخش می شود.

کانال کردی نیز برنامه زنده مجله خبری خود را به مدت 40 دقیقه به مراسم حج اختصاص داده است. همچنین برنامه زنده شبانه سیاسی به مدت 30 دقیقه و پیام رهبری به گویش های کردی سورانی و کرمانجی از این کانال پخش خواهد شد.

در کانال اردو نیز سه ویژه برنامه زنده «نسیم زندگی» به مناسبت روز عرفه، عید قربان و برنامه تولیدی «شما و سحر» به مدت 25 دقیقه درباره مراسم روحبخش و معنوی حج خواهد بود.

همچنین زبانگردانی دو برنامه تأمینی«پرواز در میقات» به مدت 25 دقیقه، برنامه های تولیدی «فقه و زندگی»، 8 ویژه برنامه احکام حج هر کدام به مدت 25 دقیقه، برنامه تولیدی «مناسبت های مذهبی» در روزهای عرفه و عید قربان هر کدام 25 دقیقه و پخش نماهنگ و کلیپ های مرتبط از فعالیت های کانال اردو شبکه سحر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان