//
کدخبر: ۴۶۰۲۱۵ //

بوتاکس مو چیست و چه فوایدی دارد؟

اگر علاقه‌مند به موهای سالم، براق و نرمی داشته باشید، بوتاکس مو بهترین روش‌های درمانی مو است. موهای شما نیز ممکن است دچار موخوره، خشکی، وز شدن و شکنندگی تار موها شود، که بوتاکس مو یکی از موثر‌ترین و کم‌خطرترین راه برای احیای مو به‌شمار می‌رود.

بوتاکس مو چیست و چه فوایدی دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مقاله به‌طورکامل بوتاکس مو را شرح می‌دهیم و تاثیرات معجزه‌آسا و فواید بوتاکس را به شما معرفی خواهیم کرد. 

 

بوتاکس مو چیست؟ راهی برای افزایش درخشش موها 

بوتاکس یکی از روش‌های درمانی برای ترمیم موهاست که هدف اصلی آن تقویت فولیکول‌های مو و رفع آسیب‌دیدگی مو است. این روش درمانی حاوی انواع پروتئین‌ها، آمینو‌اسید‌ها، ویتامین‌ها و لیپید‌ها برای احیای تار موهای آسیب‌دیده و شکننده هستند. 

برخی افراد بوتاکس مو را با کراتین اشتباه می‌گیرند و فرق کراتین و بوتاکس مو را نمی‌دانند؛ باید بگوییم که فرق بوتاکس مو با کراتینه مواد استفاده شده در این روش‌های صافی است. در کراتین از ماده‌ای استفاده می‌کنند که ساختار بافت موهای شما را تغییر می‌دهد؛ اما در بوتاکس مو بافت موی شما تغییری نمی‌کند و تغییر ظاهر موهای شما به‌دلیل ترمیم و تقویت تار مو است. صافی و احیای مو همانند انواع خدمات ناخن، روش‌ها و خدمات مختلفی دارد که بهترین روش بوتاکس مو است.

استفاده از ماده غیر‌شیمایی و مرغوب؛ یکی از فواید بوتاکس مو 

یکی از فواید بوتاکس مو در مقایسه با سایر روش‌های درمانی موها، طبیعی بودن مواد آن است. مواد بوتاکس مو با آمینو‌اسید طبیعی به‌نام کلاژن ترکیب شده است که نوعی پروتئین طبیعی در پوست و مو محسوب می‌شود. این ترکیب به‌همراه آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌های B5 و E و روغن خاویار، مواد بوتاکس مو را تشکیل می‌دهند. 

ترکیبات این محلول معجزه‌آسا نه‌تنها مشکلات پوست و مو را کاملا از بین می‌برد، بلکه فاقد هر نوع مواد شیمیایی مانند پارابن بوده و آسیبی به موهای شما وارد نمی‌کند. البته قیمت نقش تعیین‌کننده‌ای در این روش دارد. هر چقدر مواد مصرفی در روش بوتاکس مو با‌کیفیت‌تر باشد تعرفه آن مانند هزینه میکاپ عروس بنا‌بر محصولات درجه یک، بالاتر می‌رود. 

استفاده از مواد طبیعی مرغوب در بوتاکس مو

افزایش دوچندان درخشش موها با بوتاکس 

مواد بوتاکس حاوی انواع ویتامین و روغن خاویار است، که بافت منسجم موها را حفظ کرده و رطوبت را در تار‌های مو حبس می‌کند. این موضوع باعث می‌شود موهای شما درخشان‌تر به‌نظر برسد. با این روش دیگر نیازی به استفاده از انواع مرطوب‌کننده و ماسک مو نیست؛ البته برای ماندگاری بیشتر مواد بوتاکس مو و حفظ درخشش آن، مراقبت‌های پس از بوتاکس مو را فراموش نکنید. 

با انجام بوتاکس مو در سالن بارانا قطعا شما متخصصان این مرکز زیبایی کلیه مراقبت‌های لازم به شما آموزش می‌دهند. خدمات زیبایی موها از جمله شینیون مو نیز در سالن بارانا انجام می‌شود؛ در‌صورتی‌که شما برای مراسم خود و جشن‌ها دوستان و اطرافیان قصد انجام شینیون دارید، با مراجعه به وب‌سایت سالن زیبایی بارانا می‌توانید جدیدترین قیمت شینیون مو را مشاهده کرده و برای رزرو نوبت اقدام کنید. 

حجیم‌سازی مو؛ یکی از فواید بوتاکس مو

از فواید بوتاکس مو می‌توان به حجیم‌سازی موها اشاره کرد. مواد طبیعی بوتاکس می‌تواند کراتین مورد‌نیاز،  که نوعی پروتئین طبیعی است را تامین کند و با بهبود گردش خون در زیر پوست سر، استحکام تارهای مو را افزایش دهد.

همچنین با پر کردن حفره‌های خالی فیبر مو، شکنندگی مو را از بین برده و تار موهای نازک را ضخیم‌تر می‌کند. اگر به موخوره دچار هستید و نوک تارهایتان دو شاخه است، با بوتاکس مو می‌توانید موخوره را نیز درمان کنید. 

حجیم‌سازی مو؛ یکی از فواید بوتاکس مو

بوتاکس مو راهی برای صاف شدن موها 

یکی از فواید بوتاکس مو، حفظ بافت طبیعی مو است. حتی اگر موهای شما حالت فری داشته باشد؛ در ابتدا خشک و وز نبوده و بر اثر مصرف مواد شیمیایی، رنگ، دکلره و استفاده مکرر از وسایل‌های حراراتی مانند اتو مو، دچار آسیب شده است.

بوتاکس مو با بازگرداندن بافت موهای طبیعی وزی و زبری آن را از بین می‌برد. همانطور که گفته شد، بوتاکس مو پر‌کننده حفره‌های خالی مو است. لذا مواد مصرفی بوتاکس در مو باعث می‌شود که موها حالت صاف‌تری داشته و سالم‌تر به‌نظر برسند. 

درمان مشکلات پوست سر و محافظت از آن با بوتاکس مو 

یکی از مهم‌ترین فواید بوتاکس مو درمان مشکلات پوستی مانند شوره و پسوریازیس است. بسیاری از افراد درگیر شوره سر هستند و روش‌های درمانی متعددی را امتحان کرده‌اند، اما همچنان مشکلات پوستی باقی مانده‌اند. شوره مو اگر‌چه فاقد درد بوده و آسیب خاصی به سلامت موها وارد نمی‌کند، اما از نظر زیبایی فاکتور مهمی است.

پسوریازیس نیز یکی دیگر از بیماری‌های پوستی است که باعث خارش، خشکی پوست سر و همچنین ریزش مو می‌شود. پروتئین‌ها و ویتامین‌های موجود در مواد بوتاکس، این مشکلات و سایر بیماری‌های پوستی را برطرف می‌کند و موهایی سالم و زیبا به شما هدیه می‌دهد. 

درخشش و زیبایی موهای خود را با بوتاکس افزایش دهید! 

در این مقاله در مورد بوتاکس مو صحبت کردیم و در ادامه فواید آن را شرح دادیم. فواید بوتاکس مو شامل رطوبت‌رسانی، صافی مو، درخشش دو‌چندان، عدم استفاده از ماده غیر‌شیمیایی، حجیم‌سازی موها و درمان مشکلات پوستی سر است. ترکیب این محلول‌ حاوی ویتامین‌، آمینو‌اسید، روغن خاویار بوده و تاثیراتی معجزه‌آسا روی موها می‌گذارد.  

البته باید سالن زیبایی که انتخاب می‌کنید از متریال و مواد با‌کیفیتی استفاده کنند تا موهای سالمی به شما هدیه کنند. اگر می‌خواهید از سایر خدمات زیبایی پوست و مو بهره‌مند شوید، سالن بارانا یکی از تخصصی‌ترین خدمات زیبایی برای پوست و مو است. با انتخاب این مرکز آرایشی زیبایی منحصر‌به‌فردی را تجربه خواهید کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان