//
کدخبر: ۴۵۴۳۴۴ //

انتخابی هوشمندانه برای سلامت پوست: راهنمای خرید بهترین کرم‌های ضد آفتاب و ضد چروک

در دنیای پرهیاهوی امروز، حفظ سلامت و شادابی پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله، 4 مورد از بهترین کرم‌های ضد آفتاب و ضد چروک را به شما معرفی می‌کنیم که به شما در داشتن پوستی جوان و درخشان کمک می‌کنند.

انتخابی هوشمندانه برای سلامت پوست: راهنمای خرید بهترین کرم‌های ضد آفتاب و ضد چروک
به گزارش فرتاک نیوز،

هوای گرم از راه رسیده و شدت نور خورشید روز به روز افزایش می‌یابد؛ بنابراین برای محافظت پوست در برابر آفتاب سوختگی و مهمتر از همه سرطان پوست باید از یک کرم ضدآفتاب مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. به گفته کارشناسان، باید ضدآفتابی را انتخاب کنید که محصولی با طیف گسترده‌ای از حفاظت برای هر دو اشعه UVA و UVB باشد. محصولی که حاوی سینامات (اکتیل متیل سینامات و سینوکسات)، بنزوفنون‌ها (oxybenzone)، اکسامیل (Mexoryl SX)، سالیسیلات، سالیسوبنزون، دی اکسید تیتانیوم، اووبنزون و اکسید روی باشد.

«اس پی اف» یا «فاکتور حفاظتی در برابر نور آفتاب»، مهم‌ترین مقیاسی است که برای ارزیابی میزان حفاظت در مقابل اشعه فرابنفش نوع «بی» و خطر آفتاب سوختگی، باید به آن باید توجه داشت. از همین رو سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که SPF آن ۱۵ یا بالاتر باشد تا بتواند اشعه‌های مضر UVB و آفتاب سوختگی را دفع کند. در این مطلب سعی کرده ایم ۴ مدل کرم ضدآفتاب با SPF بالا و با قیمت مناسب را معرفی کنیم تا در خرید و استفاده از آن‌ها مطمئن باشید.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای مدل SPF۵۰، مناسب انواع پوست با حجم ۵۰ میلی لیتر و با قیمت «۲۲۰ هزار تومان»

این فلوئید ضدآفتاب یکی از برند‌های محبوب قدیمی ایرانی است که مناسب انواع پوست بوده و با داشتن ترکیبات متنوع و غنی، از پوست در مقابل اشعه آفتاب مراقبت می‌کند. فلویید‌ها معمولا رقیق‌تر از کرم‌ها و به صورت مایع هستند. این محصولات بافت سبکی داشته و به همین دلیل زودتر از کرم‌ها جذب پوست می‌شوند. این محصول بر پایه آب ساخته شده و روغن کمی در تولید آن بکار رفته است بنابراین بدون برجای گذاشتن اثر چربی مانع از ایجاد جوش روی صورت می‌شود. این کرم هم بر روی پوست خشک و هم پوست خیس قابل استفاده است و اثر سفید کنندگی بر جای نمی‌گذارد. همچنین این ضدآفتاب حاوی ویتامین E، اسید هیالورونیک و آلفابیزابولول بوده و غیر جوش‌زا و حساسیت‌زا است و مانع از پیری زودرس و چین و چروک می شود. اسید هیالورونیک قدرت رطوبت رسانی بالایی داشته و ویتامین E نرم کننده پوست است. این محصول خاصیت ضد التهابی داشته و آنتی اکسیدان موجود در آن موجب حفاظت از پوست در برابر عوامل مضر محیطی می‌شود. این محصول هم برای بانوان و هم آقایان مناسب است.  

2

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF ۵۰، مناسب انواع پوست با حجم ۴۰ میلی لیتر و با قیمت «۳۰۰ هزار تومان»

این محصول پوستی یکی از محبوب‌ترین ضدآفتاب‌های ایرانی است که با داشتن خواص مختلف در کنار محافظت بالا و مناسب می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوست شما باشد. به دلیل بی رنگ بودن این کرم، علاوه بر بانوان، آقایان نیز می‌توانند برای فعالیت‌های روزانه شان از آن استفاده کنند. مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر عبارت است از: قدرت محافظت بالا در برابر اشعه‌های مضر آفتاب با spf ۵۰، دارای طیف محافظت وسیع در برابر اشعه‌های UVA و UVB، کاهش تولید رنگدانه ملاتونین و جلوگیری از لک شدن پوست، حفظ رطوبت پوست و کند کردن روند پیری، فاقد مواد کمدون زا و جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه، کنترل میزان ترشح چربی و مات کردن پوست، بدون عطر و اسانس و مناسب برای پوست‌های حساس، با عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا و پاپایا

3

 کرم ضد آفتاب و ضد چروک بی رنگ پریم مدل  SPF ۵۰، مناسب انواع پوست با حجم ۴۰ میلی لیتر و با قیمت «۲۳۰ هزار تومان »

کرم ضد آفتاب بدون رنگ SPF۵۰ یکی از محصولی ایرانی با کیفیت بالا است که به دلیل فرمولاسیون قوی آن رقیبی جدی برای همتایان خارجی خود محسوب می شود. این محصول محافظی قوی برای پوست در برابر اشعه‌های UVA، UVB، IR به شمار می‌رود. این محصول که در ساخت آن از عصاره ساقه انگور استفاده شده فاقد چربی است و می‌تواند انواع لک و جای جوش را بپوشاند. این کرم با دارا بودن عصاره تاک، نه تنها سازگاری بالایی با انواع پوست دارد، بلکه با فرمول شبه بوتاکس و شبه رتینوئیدی، به جوان کردن پوست کمک می‌کند. این محصول پریم مناسب برای بانوان و آقایان است و با ترکیبات غنی از ویتامین E، خاصیت آنتی اکسیدانی قوی‌ای دارد. کرم Matex Colorless SPF ۵۰، علاوه بر اینکه ضد چروک و مرطوب‌کننده است، جذب سریع و مناسبی دارد و دارای درجه محافظت PA++ است.

4

کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره مدل SPF۶۰، مناسب انواع پوست با حجم ۵۰ میلی لیتر و با قیمت «۲۰۰ هزار تومان»

این کرم ضد آفتاب علاوه بر جلوگیری از آفتاب سوختگی و محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر نور آفتاب، قدرت بالایی جهت جلوگیری از تیرگی پوست و ایجاد لک دارد؛ بنابراین در افرادی که مستعد کک و مک هستند، بسیار مؤثر است. کرم ضدآفتاب SPF۶۰ بدون رنگ سینره حاوی هیالورونیک اسید و انواع سرامید است که علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست سبب ترمیم و بازسازی آن می‌شود. این کرم با توجه به فرمول و ساختار بسیار سبک خود، مناسب انواع پوست از جمله پوست‌های نرمال، خشک، مختلط و چرب می‌شود. این ضدآفتاب نیز مانند سه مورد قبلی هم برای بانوان مناسب است هم برای آقایان. مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول پوستی عبارتند از: حفاظت کامل از پوست در برابر پرتو‌های مضـر UVB و UVA، بدون ایجاد رنگ غیر طبیعی بر روی سطح پوست، دارای فیلتر‌های فیزیکی و شـیمیایی مورد تایید FDA، دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب، دارای ویتامین E جهت پیشگیری از ایجاد چین و چروک و فاقد پارابن

56

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان