//
کدخبر: ۴۳۱۸۴۵ //

آیا لازم است در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم؟

روزهای سرد پاییز پوست انسان تحت تاثیر تنش و تحریک بیشتری قرار می‌گیرد. به همین دلیل استفاده از ضد آفتاب بیشتر توصیه می‌شود.

آیا لازم است در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اکثر آسیب‌های پوستی در خانم‌ها که پوست حساسی هم دارند در این فصل اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید با استفاده منظم از کرم ضد آفتاب ، جلوی بیشتر بیماری‌های پوستی را بگیرید. دقت کنید که این کرم‌ها فقط برای فصل تابستان نیستند. مخصوصا که اثرات نور فرابنفش تابش خورشید در فصل پاییز بسیار بیشتر است. 

ضرورت کرم ضد آفتاب در روزهای سرد پاییز

فرقی نمی‌کند که در چه فصلی از سال باشیم. استفاده از کرم ضد آفتاب به صورت روزانه و حتی در منزل هم ضروری است. بیشتر پیری‌های زودرس پوست صورت و دست به دلیل تابش مستقیم نور خورشید است. لکه‌ها و چروک پوستی نیز به همین دلیل ایجاد می‌شوند. اگر می‌خواهید از درمان‌های گران قیمت پوستی در آینده محفوظ بمانید، تاثیر این کرم را جدی بگیرید. بهتر است در فصل پاییز برای جلوگیری از جذب اشعه فرابنفش، کرم ضد آفتاب بزنید. کرم‌های ضد آفتاب مانند یک سد دفاعی در برابر آسیب‌های پوستی عمل می‌کنند.

1. جلوگیری از کاهش رطوبت پوست در روزهای سرد پاییز

پوست صورت و بدن انسان در فصل پاییز، رطوبت و حجم قابل توجهی از آب را از دست می‌دهد. در این فصل مززان رطوبت هوا هم به شدت کم خواهد شد. پس با استفاده از کرم ضد آفتاب، می‌توان رطوبت پوست را تامین کرد.

IMG_6219

2. جوان و سالم نگه داشتن پوست صورت

همان طور که گفته شد پرتوهای خورشیدی پیر را پیر و فرسوده می‌کنند. پوست انسان با افزایش سن کلاژن خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل به سرعت در معرض آسیب قرار می‌گیرد. استفاده از کرم ضد آفتاب در فصل پاییز برای جوانسازی و حفظ سلامت پوست بسیار اهمیت دارد. افرادی که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند، پوست سالم‌تر و جوان‌تری خواهند داشت. پس استفاده از کرم ضد آفتاب را دست کم نگیرید!

3. جلوگیری از آسیب و سرطان‌ های پوستی

اکثر سرطان‌های پوستی، لکه‌ها، آسیب‌های پوستی و… بر اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید است. البته امروزه این اشعه‌ها باعث آفتاب سوختگی شدید نمی‌شوند. اما می‌توانند سلول‌های پوستی را برای فرایند سرطان تحریک کنند. این اشعه‌ها قدرتمند هستند و با استفاده از کرم ضد آفتاب می‌توان جلوی آن‌ها را گرفت!

سخن آخر در رابطه با کرم ضد آفتاب برای روزهای سرد پاییز

در روزهای پاییزی استفاده از کرم ضد آفتاب بسیار واجب است. همان طور که ذکر شد پوست رطوبت، جوانی و سلامتی خود را با این کرم‌ها تضمین می‌کند. آیا شما هم در فصل پاییز از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان