//
کدخبر: ۴۳۴۸۹۲ //

چگونه صورت گرد خود را زاویه دار کنید؟ راه‌های مختلف زیبایی برای شما

زاویه سازی صورت گرد شامل مجموعه‌ای از روش‌های زیبایی است که در سال‌های اخیر برای تغییر چهره انجام می‌شود. در واقع، بسیاری از افراد هستند که دیگر صورت گرد برایشان جذابیتی ندارد. به همین دلیل، دل‌شان می‌خواهد صورت زاویه دار داشته باشند. اگر شما هم در این دسته از افراد قرار دارید، روی این مقاله کلیک کنید تا با تمام روش‌های زاویه سازی صورت گرد آشنا شوید.

چگونه صورت گرد خود را زاویه دار کنید؟ راه‌های مختلف زیبایی برای شما
به گزارش فرتاک نیوز،

زاویه سازی صورت گرد به هدف افزایش زیبایی و جذابیت چهره انجام می‌شود. این اقدام زیبایی، روش‌های مختلفی دارد که همه آن‌ها می‌توانند صورت شما را لاغرتر و باریک‌تر از آنچه که اکنون است نشان دهند. پس به خواندن ادامه دهید تا با تک تک این روش‌ها آشنا شوید. 

زاویه سازی صورت گرد

اول از همه، شما باید فرم صورت خود را بشناسید تا ببینید آیا اصلاً به این روش نیاز دارید یا نه. طول و عرض صورت‌های گرد معمولاً برابر است. این صورت‌ها حالت گوشتی دارند و معمولاً استخوان‌های گونه و فک نیز در آن‌ها مشخص نیست. 
از اسم زاویه سازی صورت گرد و چاق نیز مشخص است که برای چه صورت‌هایی به درد می‌خورد و چه هدفی را دنبال می‌کند. در واقع، روش‌های مختلف زاویه سازی با مشخص کردن خط فک و برجسته کردن گونه‌ها می‌توانند حالت گرد صورت را به باریک تغییر دهند. در این مقاله نیز، چند عکس زاویه سازی صورت گرد برایتان قرار می‌دهیم تا بیشتر با تغییراتی که این روش ایجاد می‌کند آشنا شوید. 

زاویه سازی صورت گرد با نخ

زاویه دار کردن صورت با نخ یک روش غیرتهاجمی است که در آن، از نخ‌های قابل جذب پلی دیوکساندون استفاده می‌شود. در این روش، ابتدا شما تحت بی حسی موضعی قرار می‌گیرید تا در طی عمل دردی را احساس نکنید. بعد از تاثیر بی حسی، جراح نخ‌های پی دی او را زیر پوست شما قرار می‌دهد و با کشیدن آن‌ها در جهت‌های مشخص، باعث تغییر فرم صورت شما می‌شود. بعضی از متخصصان از این روش به عنوان بهترین راه زاویه دار کردن صورت یاد می‌کنند.

527128_295

زاویه سازی فک با فیلر

زاویه سازی فک با فیلر نیز یک روش غیرتهاجمی دیگر است که کار خود را با فیلرهای تزریقی انجام می‌دهد. یکی از رایج‌ترین نوع فیلرها همان ژل‌ها هستند که در زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید:

زاویه سازی صورت گرد با ژل

این روش طرفداران زیادی دارد و به راحتی در هر نقطه از صورت با تزریق فیلرهای پوستی و فرم دادن به آن انجام می‌شود. به عنوان مثال، اگر گونه‌های شما به دلیل افزایش سن یا هر دلیل دیگری چروکیده شده باشند، تزریق ژل به آن نواحی می‌تواند چروکیدگی را از بین ببرد.
علاوه بر این، زاویه سازی چانه با این روش راحت‌تر است و نتایج بهتری می‌دهد. در واقع، با تزریق ژل به چانه می‌توان آن را به شکل V درآورد؛ هر چند که ممکن است نتایج آن خیلی قابل توجه و بولد نباشند.

ژل‌های ساخته شده از اسید هیالورونیک و کلسیم طرفداران بیشتری دارند، زیرا این مواد در بدن نیز یافت می‌شوند و به همین دلیل، ایمن هستند. در این روش از دو متد کانولا و سوزنی برای تزریق در ناحیه چانه استفاده می‌شود. هم‌چنین، ممکن است کل تزریق در کمتر از ۱۰ دقیقه تمام شود. ماندگاری زاویه دار کردن صورت گرد با فیلر، به نوع ژل استفاده شده بستگی دارد و می‌تواند از ۹ تا ۱۲ ماه متغیر باشد.

زاویه سازی صورت گرد با چربی

در این روش که باز هم روشی بدون جراحی محسوب می‌شود، ابتدا جراح مقداری از بافت چربی شکم یا ران را بیرون می‌کشد و سپس، آن را در نواحی لازم در صورت تزریق می‌کند. مدت زمان این روش ۴۵ دقیقه تا یک ساعت است و برخلاف تصور اکثر افراد، برداشتن چربی از ناحیه شکم یا ران در این روش با لیپوساکشن کاملاً متفاوت است. بنابراین، برداشتن چربی برای تزریق، نقشی در کاهش یا افزایش وزن افراد ندارد و نباید با روش‌های لاغرسازی بدن اشتباه گرفته شود. 

عمل زاویه سازی صورت گرد

روش‌های تهاجمی مثل جراحی، معمولاً آخرین انتخاب پزشک زیبایی برای زاویه ‌سازی هستند. در این روش، ابتدا فرد تحت بیهوشی عمومی قرار می‌گیرد. سپس جراح، برش‌هایی را در فک ایجاد می‌کند تا در نهایت با کمک مته و سایر تجهیزات جراحی، تغییرات لازم در استخوان را اعمال کند. در این روش، ممکن است از ایمپلنت نیز برای زاویه دهی در فک استفاده شود که البته قبل از تصمیم نهایی، با پزشک و جراح خود می‌توانید مشورت کنید و یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. اگر سوال‌های بیشتری دارید، می‌توانید فیلم زاویه سازی صورت گرد را در اینترنت جستجو کنید تا عملاً مراحل آن را ببینید و کمی ترس و نگرانی خود را کاهش دهید. 

527131_390

هزینه زاویه سازی صورت گرد

قیمت زاویه دار کردن صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید. با این حال، مهم‌ترین و موثرترین فاکتور، روش انجام زاویه سازی است که تاثیر عمده‌ای بر هزینه نهایی می‌گذارد. 
زاویه دار کردن صورت گرد با فیلر به نوع و کیفیت فیلرهای استفاده شده بستگی دارد. البته تعداد سی سی‌های تزریق شده نیز نقش تعیین کننده دارند. در زاویه سازی با نخ نیز نوع و میزان نخ‌های استفاده، به همراه پیچیدگی عمل، بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند که می‌تواند برای هر کس متفاوت باشد.
با این حال، می‌توان گفت که به طور کلی، روش جراحی از روش‌های غیرجراحی گران‌تر است، زیرا تجهیزات، تخصص و هزینه بستری بیشتری را شامل می‌شود. 

کلام آخر

زاویه سازی صورت گرد نوعی اقدام زیبایی است که برای باریک و لاغر نشان دادن صورت انجام می‌شود. زاویه سازی هم با روش‌های جراحی و هم بدون جراحی ممکن است که به ترتیب، نتایج ماندگار و موقت به همراه دارند. با این حال، میزان تهاجم و خطر جراحی از روش‌های دیگر بیشتر است؛ هر چند که در نهایت، فقط یک متخصص می‌تواند روش متناسب با شما را تعیین کند.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان