//
کدخبر: ۴۲۸۸۱۵ //

این میوه را بخورید و لاغر شوید!

کاهش وزن همیشه با پرهیز از غذا و کاهش مقدار غذای مصرفی همراه بوده است، اما یک مطالعه جدید تایید کرد که خوردن این غذا به کاهش وزن سریع کمک می‌کند.

 این میوه را بخورید و لاغر شوید!
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا می دانید با خوردن این میوه می توانید لاغر شوید؟ این میوه به شما کمک می‌کند تا لاغر شوید و گریپ فروت، به‌خاطر کالری پایینی که دارد، برای لاغر شدن مفید است.

یک مطالعه جدید نشان داده است که اضافه کردن گریپ فروت به وعده غذایی برای کاهش وزن مفید است.

یک مطالعه مرتبط با رژیم غذایی نشان داده است که مصرف نصف گریپ فروت قبل از هر وعده غذایی منجر به کاهش وزن تا پایان سال می‌شود.

این مطالعه توضیح داده است که تمام شرکت کنندگانی که قبل از هر وعده غذایی نصف یک گریپ فروت را مصرف کرده‌اند، به طور متوسط ​​در عرض ۳ ماه ۱.۶ کیلوگرم وزن کم کردند که معادل ۶.۳ کیلوگرم در سال است.

گریپ فروت جزء محبوب بسیاری از رژیم‌ها و برنامه‌های کاهش وزن است که استفاده از آن دلایل زیادی دارد. علاوه بر کالری کم، گریپ فروت دارای محتوای آب و فیبر بالایی است که هر دو می‌توانند برای کاهش وزن مفید عمل کنند.

اگرچه خود میوه چربی‌ها را نمی‌سوزاند، اما درصد آب بسیار بالایی دارد که باعث می‌شود احساس سیری کنید و روند هضم را سرعت می‌بخشد.

گریپ فروت سرشار از ویتامین C است و حاوی پکتین، نوعی فیبر محلول است که پیشرفت آترواسکلروز را کند می‌کند.

علاوه بر این مطالعه، متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند که فرد روز خود را با خوردن یک گریپ فروت شروع کند، زیرا فواید زیادی برای سلامت او دارد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان