//
کدخبر: ۴۲۰۳۶۲ //

ناخن شربتی: مانیکور مد روز از کره جنوبی

این نوع لاک ناخن با استفاده از یکرنگ و تنها با بازی کردن با ضخامت مایع درست می‌شود-

ناخن شربتی: مانیکور مد روز از کره جنوبی
به گزارش فرتاک نیوز،

ناخن‌ شربتی جدیدترین موج تزیین ناخن است. این روش لاک زدن در واقع در سال ۲۰۱۵ در ژاپن پرطرفدار شد، اما الان به اسم یک مدل کره‌ای مشهور شده است و مدلی ایده‌آل برای کسانی است که عاشق ناخن‌هایی به رنگ خنثی هستند. ناگفته نماند که اگرچه ممکن است این مدل مانیکور پیچیده به نظر برسد، در واقع درست کردنش آسان است.

ناخن شربتی چیست؟

این نوع لاک ناخن با استفاده از یک رنگ و فقط با بازی کردن با ضخامت مایع درست می‌شود و درجه‌بندی ملایمی ایجاد می‌کند. جایی که نوک ناخن بیشترین مقدار رنگ را دارد، که باعث می‌شود ناخن شربتی (سیروپ) ظاهری ژله‌ای داشته باشد.

چرا ناخن شربتی محبوب است؟

این روزها مردم گرایش بیشتری به ناخن‌های طبیعی پیدا کرده‌اند. مدل‌های ناخن‌ با طرح‌ها و الگوهای به‌نسبت پیچیده معمولا چشم‌گیرتر به نظر می‌آیند. اما برای کسانی که نمی‌خواهند تکنیک‌هایی مانند ژلیش ناخن به کار برند یا ناخن‌های کوتاه دارند، این مدل که در خانه هم می‌توان به‌سرعت آن را ساخت بسیار محبوب است.

نحوه ساختن ناخن‌های شربتی

نکته مهم این است که می‌خواهید رنگ در ریشه ناخن شفاف‌تر و در نوک ناخن پررنگ‌تر یا اشباع‌شده باشد. این حالت را می‌توان با لایه‌بندی یک رنگ معین به دست آورد. اگر می‌خواهید لاکی که انتخاب می‌کنید رنگ روشن‌تر و بازتاب شفافی داشته باشد، به رنگ‌های پاستلی، رنگ پوست، و رنگ خنثی فکر کنید. لاک‌های تیره‌تر- مانند قرمزهای پررنگ، آبی روشن و مشکی- آن جلوه ژل‌مانند را به ناخن شما نمی‌دهند.

برای ایجاد یک بوم صاف و یکدست، کار را با آماده کردن ناخن‌ها با پوشش پایه شروع کنید. پس از خشک شدن این پوشش، یک قلم غلیظ در انتهای نوک ناخن‌هایتان بکشید، همان‌طور که برای یک فرنچ کلاسیک می‌کنید. اما فعلا نگران یکدستی‌ نباشید، زیرا که چند لایه بعدی هرگونه نقص را از بین خواهد برد. پس از خشک شدن، کار را با اضافه کردن دو تا سه لایه رنگ دیگر ادامه دهید و هر بار کمی عقب‌تر از لایه قبلی متوقف شوید. هدف نهایی ایجاد طیفی لطیف از رنگ است که در پایه شفاف و در نوک مات و غلیظ باشد. هنگامی‌ که از ظاهر کار راضی بودید و جلای آن خشک شد، با یک‌ لایه رویی برق ناخن کار را به پایان برسانید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان