//
کدخبر: ۴۱۲۶۰۸ //

چه زمانی پوست ما به جوانسازی نیاز دارد؟

جوانسازی پوست و زیبایی صورت یک درمان زیبایی است. بازسازی پوست صورت با روش های جراحی و غیر جراحی امکان پذیر است.

چه زمانی پوست ما به جوانسازی نیاز دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در لایه برداری پوست صورت، عمق مشخصی از ساختار پوست صورت را هدف قرار می دهیم و از این طریق مشکلاتی را که در پوست صورت ایجاد می شود، مانند چین و چروک، افتادگی پوست، تغییرات رنگدانه ها و اسکارها و اسکارهایی که روی پوست باقی می مانند، درمان می کنیم. . 

در این مقاله به روش های محبوب جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت، کک و مک و سایر لک های جزئی صورت می پردازیم.

علائم پیری پوست عبارتند از:

  •     زبری پوست
  •     بروز ضایعات پوستی
  •     پوست شل
  •     پوست نازک و نازک
  •     کبودی روی پوست در اثر ضربات نرم
  •     کاهش چربی در گونه ها، شقیقه ها، چانه، بینی و ناحیه چشم
  •     چشم ها و گونه های گود رفته
  •     ارزش جوانسازی پوست با روش های تزریقی
  •     یکی از روش های بازسازی پوست که نیازی به جراحی، برش و بخیه ندارد. و با نتایج مثبت همراه است. لیفت پوست بدون جراحی است. با استفاده از روش های مختلفی می توان پوست نواحی مختلف صورت و بدن از جمله گردن، خط فک و چانه را لیفت و جوان کرد.

جوانسازی پوست | بهترین روش ها و راه ها برای جوانسازی پوست بدن چیست؟

روش های جوانسازی پوست

جوانسازی پوست اولین قدم برای از بین بردن چین و چروک و آسیب های پوستی است. مهم این است که درمان بتواند تا حدودی چین و چروک ها را پر کند، به همین دلیل است که جوانسازی صورت مزوتراپی در ترکیب با روش های دیگری مانند میکرودرم ابریژن (لایه برداری مکانیکی ظریف) و بوتاکس استفاده می شود. درمان ترکیبی نتایج بهتری در از بین بردن چین و چروک و ضایعات پوستی خواهد داشت. به عنوان مثال، برای فردی که رنگ پوست ناهموار دارد، ابتدا از میکرودرم ابریژن استفاده می شود و پس از لایه برداری، مزوتراپی با تزریق دارو به مزودرم (لایه میانی پوست) انجام می شود.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی آغازگر فعل و انفعالاتی در پوست مانند تولید مثل سلولی است، به این ترتیب سلول های جدید ایجاد می شود. برخی از داروها در مزوتراپی به پوست تزریق می شوند عبارتند از: اسیدهای آمینه مختلف، ویتامین ها (به عنوان مثال، ویتامین C برای روشن شدن پوست)، آنتی اکسیدان های ضد پیری و اسید هیالورونیک.

میکرودرم ابریژن

 سلول های قدیمی به عنوان یک لایه مرده با روش میکرودرم ابریژن حذف می شوند. در گذشته جوانسازی پوست بیشتر با نخ انجام می شد و این روش سنتی هنوز در برخی از نقاط دنیا یا استفاده از دو ماده مهم پوست برای جوانسازی و ترمیم پوست استفاده می شود. 

microdermabrision-rokhara

ترکیب بوتاکس و مزوتراپی

برای درمان چین و چروک پیشانی و اطراف چشم (که عملکرد عضلات مهم نیست) می توان از تزریق بوتاکس (فلج عضلانی) برای جلوگیری از چین و چروک و به دنبال آن مزوتراپی برای کشیده شدن پوست و رفع چین و چروک استفاده کرد. 

جوانسازی پوست را می توان در بسیاری از نقاط بدن اعمال کرد. به عنوان مثال، یکی از رایج ترین آنها بازسازی پوست دست است. همانطور که گفته شد درمان، چین و چروک باید تا حد امکان پر شود و سایر مراحل این کار با دقت انجام شود.

برای درمان چین و چروک های اطراف پیشانی و چشم ها (مناطقی که حرکت غیر ضروری است)، می توان از بوتاکس (بدن فلج) برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و به دنبال آن از مزوتراپی برای کمک به کشش پوست و رفع چین و چروک استفاده کرد. روش های تزریق به پوست و مزوتراپی شامل انواع مختلف اسیدهای آمینه، ویتامین ها (مانند ویتامین C برای بهبود پوست)، آنتی اکسیدان های ضد پیری و اسید هیالورونیک می باشد.

مواد طبیعی برای جوانسازی پوست

از برخی مواد طبیعی نیز می توان با جوانسازی پوست برای کمک به پوست استفاده کرد و بسیاری از متخصصان در این زمینه می گویند که می توانید تا جایی که می توانید با فواید گوجه فرنگی برای زیبایی پوست آشنا شوید. مناطقی برای درمان ناراحتی یا تحریک پوست.

مشاهده تغییرات بعد از جوانسازی پوست

مزوتراپیست ها می گویند معمولا در جوانسازی پوست اولین علامت نرمی و درخشندگی پوست پس از اولین تزریق است. مزوتراپی و چاقی موضعی صورت (تورم زیر چشم و سیاهی دور چشم) در بسیاری از موارد تنها با استفاده از کرم ها نمی توان ورم زیر چشم را به طور کامل از بین برد. جوش ها و حتی جوش های کوچک در چهار یا پنج جلسه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان