//
کدخبر: ۴۱۲۲۱۲ //

در خرید محصولات آرایشی چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

خرید محصولات آرایشی به علت تعدد برندهای موجود و تنوع بسیار بالای آنها کار دشواری خواهد بود. انتخاب از میان حجم انبوهی از محصولات که متناسب با نیاز شما باشد نیازمند آگاهی و صرف زمان است.

در خرید محصولات آرایشی چه نکاتی را رعایت کنیم ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

انتخاب لوازم آرایشی مناسب ،ارتباط مستقیمی با سلامت پوست شما دارد .تا جایی که انتخاب برندهای فیک نه تنها در زیبایی شما موثر نخواهد بود بلکه حساسیت و مشکلات پوستی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.در این مقاله تلاش می کنیم اطلاعاتی در خصوص نحوه صحیح خرید لوازم آرایشی در اختیار شما قرار دهیم

 

خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی

برای اینکه احتمال تقلبی بودن لوازم آرایشی مدنظر خود را کاهش دهید از فروشگاه های معتبر اینترنتی خرید کنید. گواهینامه SSL، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ساماندهی و درگاه مستقیم بانکی از سایت شاپرک، مشخص می کند فروشگاه مذکور از نظر سازمان توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت و معدن، بررسی شده و قابل اطمینان است.

توجه به ظاهر و بسته بندی محصول

یکی از بهترین روش های تشخیص محصول اصل از فیک توجه به ظاهر محصول اعم از پوکه ، بسته بندی و پکیج آن است .محصول مورد نظر را از سایت اصلی برند پیدا کرده و بطور دقیق با محصولی که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید.تفاوت در نوع فونت و اندازه قلم ،نحوه بسته بندی حاکی از تقلبی بودن محصول است. به فرچه‌ها و براش‌های داخل بسته دقت کنید. این لوازم باید بدون هیچ‌گونه نقص و یا زدگی باشند.

بو ، رنگ و بافت محصول را بررسی کنید

محصولات اورجینال بوی مطبوعی دارند.بافتی منسجم و یکدست دارند. در مقابل لوازم آرایشی فیک اغلب بوی زننده ای دارند ،بافتی چسبنده دارند و بعد از مصرف ماسیده می شود.

به لیبل ، بارکد و کد اصالت کالا دقت کنید

لیبل های نصب شده در هر محصول آرایشی یکتا می باشد. لوازم آرایش اصل که دارای مجوز واردات باشند، دارای برچسب اصالت کالا هستند.در زیر بارکد اعداد مختلفی نوشته شده است. ۲ الی ۳ رقم اول موجود در بارکدها برای نمایش کشور تولید کننده محصول بکار می رود . در صورتی که این سه رقم کشور سازنده محصول را مشحص نکند از خرید آن اجتناب کنید.

به قیمت محصول توجه کنید

محصولات اصل اغلب قیمت بالاتری نسبت به محصولات فیک دارند .همیشه این نکته را مد نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست و قیمت پایین یک محصول نباید شما را تحت تاثیر قرار دهد.هر چند قیمت به تنهایی نمی تواند فاکتور تشخیص لوازم آرایشی تقلبی باشد ،زیرا برخی از محصولات فیک حتی قیمتی بالاتر از اصل دارند.

نظرات مشتریان

وقتی از اصالت محصول مطمئن شدید. می توانید با مطالعه نظرات دیگر مشتریان در فروشگاه های اینترنتی از کیفیت لوازم آرایشی مدنظر خود اطمینان حاصل کنید.در صورتی که اکثر مصرف کنندگان رضایت داشتند نشانه خوبی برای کیفیت و قابل اطمینان بودن محصول است.

به فرمالیسیون محصولات آرایشی توجه کنید

مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی را به دقت مورد بررسی قرار دهید.از آنجایی که ممکن است به صورت روزانه و برای ساعات طولانی از لوازم آرایشی استفاده کنید، بهتر است حدالامکان از محصولاتی بهره مند شوید که حاوی ویتامین ،آبرسان و ضد آفتاب باشند .همچنین مواد مضری چون پارابن نداشته باشد.

در هنگام خرید محصولات آرایشی به خصوصیات فردی خود توجه کنید

در هنگام خرید محصولات آرایشی سن ،رنگ و نوع پوست خود را مدنظر قرار دهید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان