//
کدخبر: ۴۰۹۹۹۱ //

لوازم آرایشی مناسب برای هدیه دادن| ۶ پیشنهاد عالی برای کادو لوازم آرایش

خرید لوازم آرایشی به عنوان کادو میتونه یکی از بهترین ایده ها بشه که بتونید عزیزتون رو خوشحال کنید .

لوازم آرایشی مناسب برای هدیه دادن| 6  پیشنهاد عالی برای کادو لوازم آرایش
به گزارش فرتاک نیوز،

 برای اینکه بتونید بهترین کادو رو بخرید ، باید به یک سری از نکات توجه کنید، که در ادامه بهشون اشاره میکنیم که بتونید راحت ترین و بهترین خریدتون رو انجام بدید.

توی خرید کادو باید چند نکته فاکتور مهم رو در نظر بگیرید :

  • کادویی که میخرید کاربردی باشه

  • مناسب با رنگ پوست مخاطبتون باشه یا اینکه خیلی متفاوت از رنگ پوست طرفتون نباشه

  • سعی کنید نوع پوست مخاطبتون رو بشناسید، در غیر اینصورت محصولی رو خریداری کنید که میدونید به انواع نوع پوست میخوره

  • مشورت کنید و تا جایی که میتونید از فروشندتون راهنمایی بخواید

  • میتونید ست هایی که خود شرکت ها وارد بازار میکنن رو تهیه کنید، اون ها معمولا بهترین های خودشون رو در کنار هم قرار میدن.

  • اگه هیچ ایده ای ندارید ، سراغ محصولاتی برین که میدونید همه ی خانم ها ازش استفاده میکنند، مثل ریمل ها ، رژلب ها و...

  • میتونید دغدغه مخاطبتون رو متوجه بشین و طبق اون خریدتون رو انجام بدید، اینجوری تونستید یکی از نیازهاشو برطرف کنید و اون رو بیشتر خوشحال میکنید .

  • این فاکتورها توی خرید لوازم آرایش یا حتی لوازم پوستی به عنوان کادو بسیار مهم هستن پس حتما اون هارو در نظر بگیرید. خب در ادامه میریم سراغ معرفی  بهترین لوازم آرایشی برای کادو  که شما میتونید با خیال راحت اون رو هدیه بدید و مطمئن باشین که طرفتون رو خیلی خوشحال میکنه.

معرفی بهترین لوازم آرایشی برای کادو :

ست های آرایشی:

برای اولین معرفی، سراغ ست هایی میریم که برندهای مختلف اون هارو در تنوع بالا وارد بازار میکنن.

فواید این ست ها چیست؟

اول از همه شما میدونید که قراره بهترین و کاربردی ترین محصولات این برند رو خریداری کنید.

دوم اینکه اگر طرف شما به برند خاصی علاقه داره، میتونید این ست رو از برند مورد علاقه ی اون تهیه کنید و مطمئن باشین هر آدمی با دیدن یه ست کاربردی از برند مورد علاقش به شدت خوشحال میشه.

سوم اینکه شما خیالتون راحته که این محصولات در تناسب باهم هستن برای مثال اگه شما یه ست پوستی بخرید ، میدونید که محصولات داخل اون قراره یه روتین خاصی داشته باشه و خیلی از هم دور نیستند.

دلیل چهارم اینه که، این ست ها به شدت اقتصادی هستند.

فایده ی پنجم خرید ست ها، اینه که محصولاتی که ممکنه ساخت و تولید اون ها محدود باشه داخل ست قرار داره و در واقع شما یه محصول خیلی خیلی خاص رو برای عزیزتون خریداری کردید.

دلیل ششم و آخر اینه که بعضی از ست ها هم دارای لوازم آرایشی هستن و هم محصولات پوستی، اینجوری شما تونستید هم به نیازهای آرایشی و هم مراقبت پوستی طرف مقابلتون اهمیت نشون بدید.

 

پالت های صورت :

تجربه نشون داده، پالت های صورت یکی از بهترین لوازم آرایشی هایی هست که میتونید کادو بدید.
این محصولات دارای چند رنگ هستند که معمولا هرکدوم کاربرد متفاوتی دارند، میتونن همزمان برنزر، رژگونه، هایلایتر و کانتور باشند. بعضی هاشون هم سایه و رژلب دارن که پالت رو به شدت کاربردی تر میکنن.
توی رنگ های پالت ها تناژ و آندرتن رنگ های بکار رفته به شدت کاربردی هستن و به شکلی طراحی شده که مطمئنا به همه نوع رنگی از پوست میخوره و با خرید اون شما مطمئن هستید که این محصول برای مخاطبتون کاربردی هست و بعد از گرفتن کادو اون رو گوشه ی کمدش نمیندازه در عوض، قطعا یکی از اون محصولاتی میشه که هر روز برای میکاپای روزانه و حرفه ایش سراغش میره و ازش استفاده میکنه.
پس چه بهتر محصولی رو خریداری کنید که میدونید کیفیت بسیار بالایی داره پس بریم سراغ ی سری فاکتور که توی خرید پالت های صورت به شدت به کمکمون میاد.
1- محصول باید چند تا کاربرد رو همزمان داشته باشه یعنی هم به عنوان برنزر هم رژگونه و هیلایتر و... کاربرد داشته باشه چراکه برای مثال شما نمیخواید که پالت کانتور بخرید اگه اینطوری بود خیلی راحت میرفتید سراغ بخش کانتور صورت .
2- پیگمنت محصول باید خوب باشه، وقتی از کیفیت بالا صحبت میکنیم یعنی وقتی ما براش رو توی پودر میزنیم به اندازه کافی به ما رنگ بده و این یعنی پلتی که خریداری شده کیفیتی خیلی خوبی داره .
3- برندی که ازش خرید میکنید به شدت مهم هست ،برای مثال برند بنفیت توی زمینه پالت های صورت خیلی حرفه ای عمل میکنه .
4- اگه که بین چند مدل موندید، از فروشنده بخواید که تفاوت و مزیت های هرکدوم رو برای شما شرح بده.
5- حتما کنارش یه براش کاربردی بخرید که مخاطب شما از اینکه اینقدر به فکر بودید هیجان زده بشه.

ریمل ها :

خب ریمل ها یکی از اصلی ترین مرحله ها توی روتین آرایشی خانم هاست پس چی میتونه کاربردی تر از این محصول باشه ؟

گاهی اوقات ممکنه نخوایم یه میکاپ خیلی کامل داشته باشیم، اما قطعا سراغ ریملون میریم که چشمامون رو درخشان تر و بزرگ تر نشون بده. پس مطمئن باشین انتخاب یه ریمل با ویژگی های زیر میتونه یه انتخاب فوق العاده باشه حالا این ویژگی های چی هست :

1- حواستون باشه محصولی که میخرید فاقد مواد مضر باشه، ریمل ها در کنار کاربردی بودنشون یکی از حساس ترین محصولات هم هستند پس برای اینکه خیالتون راحت باشه ، محصولی رو انتخاب کنید که فاقد مواد مضر هست . این ویژگی رو میتونید توی قسمتی که مزایای محصول نوشته شده پیدا کنید.

2- اگه نمیدونید طرفتون چه محصولی با چه ویژگی نیاز داره میتونید ریملی بخرید که هم حجم دهنده هست هم بلند کننده مژه.

3- مطمئن باشید که از برند معتبری خریدتون رو انجام میدید، برندهای با کیفیت و معتبر هرگز محصولی رو با مواد تشکیل دهنده بی کیفیت و بد وارد بازار نمیکنند چرا که اینجوری ضربه ی بزرگی به برندشون وارد میکنن.

4- و در نهایت میتونید از فروشنده بخواید که یه محصول خوب با ویژگی های عالی و مناسب به شما معرفی کنه.

رژلب ها:

به نظر من یکی از راحت ترین خریدهایی که میتونید انجام بدید رژلب هست.

اول از همه که فاکتور کاربردی بودن رو داره پس مطمئنید که حداقل هفته ای یک بار رو میره سراغش ، گرچه اگه یه رنگ مورد علاقش یا یه رنگی که کاربردی باشه رو بخرید ، میتونه یکی از آیتم هایی باشه که همیشه توی کیفش هست و همه جا میبره.

دوم دلیل برای اینکه اعتقاد دارم این گزینه خیلی راحته، اینه که شما فقط با دیدن و توجه به اینکه مخاطبتون هر روز از چه رنگ رژلبی استفاده میکنه، میتونید خریدتون رو انجام بدید فقط تنها کاری که باید بکنید اینه که توجه کنید که اکثر مواقع چه رنگی رو استفاده میکنه

دلیل سوم، محل کارش هست، اگه میدونید توی محیطی کار میکنه که رسمی هست و نمیتونه هر رنگی رو استفاده کنه ، با خرید یه رنگ نود و گوشتی بهش یه لطف بزرگی میکنید .

برای خرید رژلب به چند نکته توجه کنید:

1- حواستون باشه محصولی که میخرید سرب و یا هر گونه مواد مضر دیگه ای نداشته باشه . در واقع این یکی از مهم ترین فاکتورهایی هست که باید توی همه خریدهاتون بهش دقت کنید ، چراکه سلامت عزیزتون ممکنه به خطر بیوفته.

2- سعی کنید رژلبی که خریداری میکنید دارای یه سری مزایا مثل نرم کنندگی، آبرسانی داشته باشه .

3- ماندگاری بالا بسیار مهم هست، در واقع هیچکسی دوست نداره رژلبش بعد نوشیدن اولین فنجون چایی از بین بره و یا پخش بشه . پس حواستون باشه موندگاری محصول بالا باشه.

4- مات یا براق؟ میتونید این رو از روی محصولی که استفاده میکنه متوجه بشین و یا طبق فصل پیش برید برای مثال فصل تابستون از اون فصلاییه که افراد به سمت محصولات براق و شاین دار میرن . البته که باید حواستون باشه این براق بودن.

محصولات پوستی:

راستش رو بخواید این مورد میتونه یکی از خرید های ریسکی شما باشه و فقط در صورتی میتونید بهترین خرید رو داشته باشید که نیاز های طرف مقابلتون رو دقیق بشناسید و نوع پوستش رو بدونید ، در این صورت تبریک میگم شما تونستید یکی از مهم ترین دغدغه های اون رو برطرف کنید و یه محصول فوق العاده کاربردی که میتونیه پوستش رو بهبود بده رو بخرید.

اما باز هم تکرار میکنم، باید نوع پوستش رو بشناسید چراکه نمیتونید محصولی که برای پوست خشک هست رو روی پوست چرب استفاده کنید.

حالا روش های فهمیدن نوع پوست مخاطبتون چی هست :

1- ازش بپرسید که نوع پوستش چیه و طبق اون خرید کنید.

2- از یه سری مشخصات میتونید کمک بگیرید برای مثال ، اگه دچار جوش میشه و یا پوستش بعد از چند ساعت یا حتی چند دقیقه دچار براقی میشه پوستش چرب هست و یا اگه همیشه یه کرم مرطوب کننده دم دستشه و یا روی پوستش پوسته پوستگی میبینید ، خب پوست اون خشک هست.

3- یه سر به محصولاتی که استفاده میکنه بزنید، چیزای خوبی دستگیرتون میشه. برای مثال اگه از محصولاتی با تکسچر کرمی استفاده میکنه پوست خشکی داره و یا برعکس اگه محصولاتش اکثر ژلی، فلوئیدی و مایع هستن باید بدونید پوستش چربه چون دوست داره محصولاتش سبک باشه.

پالت سایه ها :

این آیتم هم میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای کادو دادن باشه پالت های سایه یکی از اون محصولاتی هستن که قطعا همه دوستشون دارند. برای انتخاب دو گزینه دارید :

1- استایل طرف مقالبتون رو بشناسید، برای مثال میدونید همیشه میکاپ های نود و نچرالی داره پس قطعا برای این شخص شما پالتی که پر از رنگای جیغ باشه تهیه نمیکنید و برعکس اگه رنگ های جیغ و شاد استفاده مکینه با خرید یه پالت سایه با انواع رنگ های شاد میتونید اون رو خیلی خیلی خوشحال کنید

2- نمیدونید استایل طرف مقابلتون چیه، پس محصولی با رنگ های مختلف بخرید که مطمئن بشین توی همه موقعیت ها به کار میاد .

خب این دو تا راحت ترین راهی هستن که میتونید متوجه بشین چه محصولی رو باید انتخاب کنید. فقط حواستون باشه، پیگمنت محصول خوب باشه و از برند معتبری خریداری شده باشه.

خب 6 تا از بهترین گزینه ها برای کادو دادن رو معرفی کردیم، اما میتونید با توجه به سلیقه طرف مقابلتون و نیازهاش انتخاب های دیگه ای مثل ، کانسیلر، خط چشم، پودر فیکس و... داشته باشید و همه این ها فقط و فقط بستگی به این داره که شما بدونید طرفتون چه نوع محصولاتی رو استفاده میکنه و یا اینکه نیاز های اون چیه.

که دو راه داره یا از خودش بپرسید یا این که از فروشندتون بخواید کاربردی ترین محصولات رو به شما معرفی کنه. میتونید با کنار هم قرار دادن یه سری از محصولات مثل کرم پودر، کانسیلر، پودر و اسپری فیکس ، رژلب و... خودتون یه ست کامل درست کنید و اون رو خوشحال کنید. مهم اینه که شما با کیفیت ترین و بهترین محصول رو انتخاب کنید ، که همین نشون دهنده اینه که شما برای اون ارزش قائلید و بهش اهمیت میدین.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان