//
کدخبر: ۴۰۴۸۵۴ //

۲۵ نمونه از دستبندهای ست دو نفره با نمادهای عاشقانه و خاص| هدیه‌ای شخصی و زیبا برای سالگرد

اولین سالگرد دوستی یا ازدواجتان است و نمی‌دانید چه هدیه‌ای بخرید؟ این پست را تا انتها مشاهده کنید تا هزاران ایده‌ی جذاب برای دستنبد ست عاشقانه ببینید و یکی از آن ها را به طلافروشی ها یا فروشندگان بدلیجات سفارش دهید.

۲۵ نمونه از دستبندهای ست دو نفره با نمادهای عاشقانه و خاص| هدیه‌ای شخصی و زیبا برای سالگرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دستبند ست دو نفره هدیه‌ای خاص، شخصی و زیباست که می‌تواند شما و عشقتان را هر لحظه با نگاه کردن به مچ دست به یاد هم بیندازد. شما می‌توانید مدلهای زیر را به طلافروشی ها، هنرمندهای اینستاگرام و فروشندگان بدلیجات سفارش دهید. 

اسم، تاریخ آشنایی یا لوکیشن دقیق محل آشنایی بر روی دستبند

یکی از جذاب ترین ایده ها حک کردن مختصات جغرافیایی محل آشنایی بر روی دستنبد است، بسیاری از افراد از این موضوع سر در نمی‌آورند و این منجر به داشتن دستبندی خاص و جذاب با کدی خاص روی آن خواهد شد.

علاوه بر این شما می‌توانید اسم کامل یا حرف اول اسم همسر یا فرزندان خود را روی دستبند حک کنید. در برخی از نمونه ها نیز خواندن عبارت و جمله ای عاشقانه روی دستبند می‌تواند حس فوق‌العاده ای به شخص بدهد.

انواع مدل دستبند ست دونفره

 مدل دستبند ست دو نفره با نمادهای خاص

یک سری از نماد ها مانند ماه و ستاره یا ماه و خورشید، علامت بی نهایت به معنی تا ابد باهم بودن و شکل قلب، پایه‌ی ثابت زیورآلات ست عاشقانه است. شما می‌توانید از این نمادها برای طراحی دستبندهای خاص دو نفره ی خود استفاده کنید. برخی از این دستبند ها دارای دو مگنت هم هستند که به محض نزدیک شدن دستهای شما به هم متصل می‌شوند.

مدل های ست دو نفره دستنبد را پسندیدید؟ به نظر شما از چه نمادهای دیگری می‌توان برای طراحی و سفارش دستبند ست استفاده کرد؟ 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان