//
کدخبر: ۴۰۳۸۸۵ //

بوتاکس در جوانی و سن پایین خوبه یا بد؟

بسیاری از مردم برای چین و چروک کمتر بوتاکس تزریق می کنند اما تزریق بوتاکس نکاتی دارد که باید حتما رعایت کنید در غیر اینصورت عوارض جبران ناپذیر خواهد داشت.

بوتاکس در جوانی و سن پایین خوبه یا بد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اول از همه بسیار مهم است قبول کنید که خطوط و چین و چروکِ پوستی بخش جدایی ناپذیری از زندگی هستند و همه ما با بالا رفتن سن آنها را تجربه می کنیم؛ اما خیلی از افراد بدون نیاز به اقدامات جراحی زندگی خود را سپری می‌ کنند و بعضی دیگر ترجیح می‌ دهند که علائم پیری را از بین ببرند و پوست صاف تری داشته باشند که معمولاً به سراغ بوتاکس می روند.

بوتاکس رایج ترین اقدام زیبایی محسوب می شود؛ به طوری که هر ساله؛ بیش از 4 میلیون نفر در سراسر دنیا از این راهکار غیرجراحی استفاده می کنند تا ظاهر چین و چروک ها را کمرنگ تر کنند.

در سال 2005 نظرسنجی در یک مقاله علمی به چاپ رسید و نتایج نشان داد خانم ها در دهه چهل و پنجاه سالگی بیش از همه بوتاکس می‌ کنند که در واقع آن ها می خواهند در این سنین ظاهر بهتر و جوان تری داشته باشند.

از انجایی که علایق تغییر کرده؛ خیلی از افراد در سنین جوانی تمایل به انجام این کار پیدا کرده اند که متخصصان پوست نکات جالبی را برای چنین افرادی دارند که در این بخش خواهیم گفت.

تزریق بوتاکس

برخی از متخصصان پوست بوتاکس در جوانی را مفید میدانند

بوتاکس یک ماده آرایشی از سم بوتولونیوم است و از یک نوع باکتری گرفته می‌ شود که اگر خورده شود، باعث مسمومیت غذایی خواهد بود، زیرا یک سم خالص است اما اگر آن را به گونه ای صحیح در دوز های کوچک برای اقدامات درمانی مثلاً برای میگرن یا عرق زیاد استفاده کنید، فواید بسیار زیادی خواهد داشت. در واقع بوتاکس باعث فلجی موقت ماهیچه ها می شود و چین و چروک ها را کم می کند.

هدف از بوتاکس، ریلکس کردن ماهیچه هایی است که باعث می شود چین و چروک عمیق شوند. بوتاکس همچنین می‌ تواند راهکاری درمانی برای چین و چروک های موجود در پیشانی باشد.

محبوبیت بوتاکس این روزها در بین جمعیت جوان افزایش پیدا کرده است و افراد بیشتری در سنین جوانی به سمت این درمان می روند که در حقیقت انجام این کار در سنین پایین می تواند عاملی برای جلوگیری از خطوط پیشانی یا حتی خطوط اطراف چانه و لب باشد. بوتاکس نه تنها ظاهر چین و چروک‌ ها را صاف تر می کند، بلکه می تواند از ایجاد خطوط روی پوست هم جلوگیری کند.

بوتاکس پیشانی

چرا خیلی از خانم ها در سنین جوانی به سراغِ بوتاکس می روند؟

شاید فکر کنید که بوتاکس برای افراد میانسال است؛ اما اشتباه می کنید. خیلی از خانم ها بین سنین 20 تا 29 سالگی هم به سراغ انجام بوتاکس می روند. وقتی که از آنها در این باره سؤال می شود، نظرشان این است که انجام این کار خیلی مقرون به صرفه می باشد.

جالب تر اینکه اگر آنها از نتیجه بوتاکس راضی نباشند، بعد از سه الی چهار ماه اثر همه چیز از بین می رود. از طرفی مزیتش این است که اگر این کار را در سنین پایین‌تر انجام دهید، به بوتاکس کمتری نیاز دارید، زیرا چروک ها هنوز عمیق نشدند و شما جوان هستید و در نتیجه مقدار ماده ای که برایتان استفاده می شود، کمتر است و هزینه کم تری هم پرداخت می کنید. بوتاکس همچنین می تواند منافذ پوست را بهبود ببخشد و کیفیت پوست را بهتر از قبل خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان