//
کدخبر: ۴۰۲۱۶۸ //

نکات مهم در نگهداری از فرمژه: چگونه و چند وقت یکبار تمیزش کنیم؟

فرمژه تاثیر زیادی بر زیبایی چشم ها دارد اما طول عمر فرمژه مادامالعمر نیست. باید برای جلوگیری از آسیب به چشم ها فرمژه را تعویض کرده یا آن را تمیز کنید.

نکات مهم در نگهداری از فرمژه: چگونه و چند وقت یکبار تمیزش کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمژه نقش اساسی در زیباتر کردن مژه ها دارد. وقتی که آنها را با ریمل استفاده می کنید، تغییر بسیار زیادی در ظاهرتان ایجاد می‌ کند و چشمان تان را درشت تر نشان می دهد. برای این که بهترین نتیجه را از استفاده با فرمژه بگیرید، بسیار مهم است که تکنیک مناسب را رعایت کنید که در این قسمت در این باره توضیح مفصل خواهیم داد.

میکاپ آرتیست های معروف که برای سلبریتی ها کار می کنند، عقیده دارند که هنگام استفاده از فرمژه، دست تان باید کاملاً آزاد باشد و زاویه آن به سمت بینی قرار بگیرد و باید خیلی آرام و ملایم کار کنید.

زمان مناسب برای تمیز کردن فرمژه

بعد از این که فرمژه مورد نظر را پیدا کردید، حتما این کارها را به انجام برسانید و مهم تر از همه اینکه آن را تمیز نگه دارید تا طول عمر آن افزایش پیدا کند. برای اینکه جرم و آلودگی وارد مژه نشود، پیشنهاد می کند که هر دو ماه یکبار فرمژه ها را تمیز کنید. می توانید این کار را با یک پاک کننده آرایش به انجام برسانید یا اینکه آنها را شب تا صبح داخل آب و صابون قرار دهید تا به طور کامل تمیز شوند.

زمان هایی هم که از این فرمژه ها استفاده می کنید، در نگهداری آنها کوشا باشید و جایی قرارشان دهید که آسیبی به آن ها وارد نشود و شکل شان تغییر نکند اما اگر هم بهترین مراقبت را از فر مژه داشته باشید، باز هم ممکن است بعد از مدتی کارایی اش را از دست بدهد.

فرمژه

از کجا بفهمیم که باید فرمژه را تعویض کنیم؟

قبل از اینکه بخواهید کل فرمژه را تغییر دهید، اول قسمت پد را تعویض کنید. زمانی که فرمژه را خریداری می‌ کنید، بعضی از آنها چند پدِ زاپاس داخل جعبه دارند و خیلی راحت می توانید در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

این پد های سیلیکونی را چند وقت یکبار عوض کنید تا مژه های تان ظاهر بهتری داشته باشد و نتیجه آرایش بهتر از آب در بیاید؛ اما به طور کل فرمژه در حالت معمولی سه ماه عمر می کند؛ البته همه چیز بستگی به پد سیلیکونی و کیفیت آن هم دارد اما برای افرادی که هر روز از فرمژه استفاده می کنند، بهتر است که بعد از سه ماه آن را عوض کنند و اگر استفاده تان خیلی زیاد نیست، می‌ توانید 6 ماه یکبار این کار را انجام دهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان