//
کدخبر: ۳۹۲۱۲۳ //

روش‌های سریع و کاربردی آرایشی برای خانم‌های تنبل!

در این مطلب روشهای سریع و کاربردی آرایشی برای زیباتر شدن را بررسی می کنیم.

روش‌های سریع و کاربردی آرایشی برای خانم‌های تنبل!
به گزارش فرتاک نیوز،
خیلی ها حوصله ارایش کردن را ندارند و خیلی وقت ها هم عجله داریم و وقت کافی برای میکاپ کردن صورت مان را نداریم به همین جهت دانستن شگردها و روشهای سریع آرایشی میتواند فوق العاده موثر باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

خشک کردن موها بدون سشوار

چنانچه وقت کافی برای سشوار کشیدن موها ندارید و یا نمیخواهید با حرارت سشوار بـه مو های خویش اسیب بزنید کافی اسـت موها را شب هنگام بشویید. آنگاه با حوله یکروفیبر کـه الیاف ظریفی دارد و میزان زیادی آب رابه خود جذب می کند آب اضافی آن را بگیرید. بعد از این کـه موها مرطوب شدند با یک شانه دندانه درشت موها را شانه کنید.

از برس برای اینکار استفاده نکنید زیرا برس کشیدن مو های خیس سبب اسیب بـه آنها می شود. قدری ژل حالت دهنده بـه موها بزنید تا وز آنها از بین برود و رطوبت موردنیاز آن تامین شود. حال قدری اسپری نمک روی موها بزنید و موها رابه حالتی کـه میخواهید جمع کنید« بافتن، گرد کردن و …» و بهمین وضعیت بخوابید و صبح با موهایی خشک و خوش حالت از خواب بیدار شوید.

آرایش چشم در کم ترین زمان

برای آرایش چشم سریع و زیبا، انگشتتان را به یک سایه چشم کرمی اغشته کنید و آنرا به پشت پلکتان بزنید. این کار را قدری مرتب انجام دهید و در گوشه چشم، حالت تیز و گربه ای ایجاد نمایید تا زیباتر و حرفه ای تر شود.

ترفندهای آرایشی,نکات آرایشی , نکات آرایشی و زیبایی,روشهای سریع آرایشی

 

چطور ریمل را تمیز و مرتب بزنیم

حتی دقیق ترین زن ها هم گاهی در حین زدن ریمل، آنرا ناخواسته به پلک هایشان می مالند. برای جلوگیری از این اتفاق، کاغذی تا شده یا یک کارت ویزیت را پشت مژه هایتان بگذارید و بعد ریمل را بزنید.

با یک براش آرایشی میتوانید دو براش داشته باشید

با استفاده از سنجاق سر میتوانید براش رژ گونه تان را به یک براش کانتورینگ پهن تبدیل کنید که کارکرد آن به همان خوبی براش اصلی خواهد بود.

از وازلین به جای ریمل استفاده کنید

برای آنکه زیبا بنظر برسید نیازی نیست مدام از ریمل استفاده کنید. وازلین میتواند جایگزین خوبی برای ریمل باشد. تنها چیزی که احتیاج دارید یک فرمژه است. قدری وازلین به فرمژه بزنید و با آن مژه هایتان را فر دهید. وازلین مژه ها را تیره تر می کند ولی آرایش چشم ها ظریف و ملایم خواهد بود. بعلاوه ، این محصول درمانی ارزان و همیشه دردسترس ، بر خلاف ریمل از ریزش مژه هایتان جلوگیری می کند. همچنین میتوانید از روغن های دیگری که حاوی ویتامین و آلوئه ورا هستند برای بهبود رشد مژه هایتان استفاده کنید.

 

ترفندهای آرایشی,نکات آرایشی , نکات آرایشی و زیبایی,روشهای سریع آرایشی

 

لوازم آرایشی چندکاره

لوازم آرایشی جدید این امکان را می دهد تا در زمان و هزینه های خویش صرفه جویی کنید. به عنوان مثال ، میتوان تنها یک استیک را جایگزین رژ لب، رژ گونه و سایه ی چشم کرد. شیوه دیگر انتخاب یک رنگ چندکاره است که میتوانید از آن در قسمت های گوناگون آرایش تان استفاده کنید. این رنگ می بایست مطلوب ترین رنگ برای شما باشد و اصطلاحا به شما کاملاً بیاید. با این کار انجام آرایش بسیار ساده تر خواهد گردید و میتوانید در زمان ارزشمندتان هم صرفه جویی کنید.

آرایش پلک با یک قاشق پلاستیکی

آرایش چشم زمانیکه چشم باز است و خط چشم مخفی می شود، بسیار مشکل است، زیرا نه تنها پلک متحرک با سایه پوشانده شده است بلکه منطقه فوق هم پوشانده شده است، و افراط کردن آن هم اسان است. برای راحت تر استفاده از قلم مو، از یک قاشق استفاده کنید:این به شما کمک می کند و منحنی قاشق به شما می گوید که چه مدت شما نیاز به رنگ کردن پلک دارید.

از پرایمر سایه برای لب ها هم استفاده کنید

پرایمر سایه ی چشم میتواند به دوام بیش تر رژ لب تان کمک کند. کافی است آنرا به لب هایتان بمالید و رژ لب را روی آن بزنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان