//
کدخبر: ۳۸۹۵۵۰ //

زیبایی چشم‌ها با یک آرایش حرفه‌ای

آرایش چشم ساده، هنر است و کاری که با صورت شما می‌کند فراتر از سحر وجادو است.

زیبایی چشم‌ها با یک آرایش حرفه‌ای
به گزارش فرتاک نیوز،

آرایش چشم ساده، هنر است و کاری که با صورت شما می‌کند فراتر از سحر وجادو است. این نوع آرایش بلافاصله کل صورت شما را تغییر می‌دهد و شما را شگفت‌انگیز می‌کند. تنها چیزی که برای تسلط بر هنر آرایش چشم بدون عیب و نقص نیاز است تمرین، درک درستی از انتخاب سایه‌های مناسب و چند نکته اساسی است.

مراحل آرایش چشم ساده

برای آرایش چشم خود نیازی نیست که استاد این کار شوید؛ از کم شروع کنید و تمرین کنید تا بتوانید آن را مانند بلاگر زیبایی مورد علاقه خود، انجام دهید. کیت اولیه برای آرایش چشم فقط شامل یک پالت سایه با چند رنگ، یک برس آرایش چشم ریز و چند تصویر به عنوان ایده از تصاویر آرایش چشم ساده و پر زرق و برق است.

مراحل زیر را گام به گام پیش بروید تا به نتیجه دلخواه در آرایش چشم خود برسید.

مرحله 1: از پرایمر چشم استفاده کنید

در خانه چگونه آرایش چشم ساده انجام دهیم و با چه چیزی باید شروع کنیم؟ توصیه ما این است که همیشه از پرایمر چشم استفاده کنید. این دقیقاً همان چیزی است که باعث می‌شود آرایش چشم شما برای مدت طولانی‌تری باقی بماند. پرایمر چشم به ایجاد یک سطح صاف برای آرایش کمک می‌کند تا به راحتی روی آن سر بخورد و اگر پلک‌های روغنی دارید، به هیچ عنوان این مرحله را نادیده نگیرید. مقدار کمی از پرایمر چشم بزنید و اجازه دهید خشک شود؛ پس از آن از یک پایه سایه چشم استفاده کنید تا سایه‌هایتان به خوبی روی آن قرار بگیرند. اگر پایه سایه چشم ندارید، می‌توانید از کرم پودر یا کانسیلر نیز استفاده کنید.

آرایش چشم

مرحله 2: سایه‌های اصلی را انتخاب کنید

این مهم است که ابتدا آرایش چشم ساده خود را با سایه‌های اصلی شروع کنید. رنگ‌ها و زرق و برق‌ها دیوانه‌کننده هستند. سایه‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید از آنها برای ایجاد یک ظاهر روزمره معمولی استفاده کنید. شما به یک هایلایتر نیاز دارید؛ علاوه بر آن به چهار رنگ سایه نیز احتیاج خواهید داشت: سایه‌ای که از رنگ پوست شما روشن‌تر است، رنگ متوسطی که به چشمان شما رنگ می‌بخشد، یک سایه کانتور که تیره‌تر از رنگ پوست شما باشد و رنگ مشکی، آبی، یا خاکستری برای تثبیت آرایش چشم.

مرحله 3: ابزارهای خود را انتخاب کنید

برس‌های آرایش چشم با سایر برس‌های آرایش متفاوت هستند. برخی از آرایشگران هم هستند که فقط از نوک انگشتان خود برای آرایش چشم دودی ساده یا تکنیک‌های دیگر استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سطح مبتدی هستید از برس استفاده کنید. شما به یک برس سایه چشم کوچک نیاز دارید؛ زیرا این برس صاف است و کارکردن با آن آسان‌تر و دقیق‌تر است. در مرحله بعد، به یک برس ترکیبی کوچک و متوسط نیاز خواهید داشت تا به آرامی سایه‌ها را با هم ترکیب کنید و یک افکت دودی هموار ایجاد کنید.

آرایش چشم

مرحله 4: استفاده از برس سایه چشم

با روشن‌ترین سایه از گوشه داخلی چشم شروع کرده و برس سایه چشم خود را روی پلک‌های خود به سمت بیرون بکشید. گوشه داخلی پلک شما همیشه نقطه شروع آرایش چشم شماست.

نکته: هر بار که برس خود را روی سایه می‌کشید، سایه اضافی را توسط برس حذف کنید.

مرحله 5: از برس ترکیبی استفاده کنید

برس ترکیبی خود را روی سایه رنگ متوسط بکشید و آن را بالای خط چین بکشید، این بار از بیرون شروع کنید و به آرامی آن را به سمت داخل بکشید. سعی کنید زیاده‌روی نکنید و آن را تا حد امکان یکدست جلوه دهید. تن میانی می‌تواند هر سایه‌ای باشد، از رنگ خنثی گرفته تا رنگی که مناسب لباس شماست. می‌توانید برای اطمینان از نتیجه مطلوب از رنگ هلویی، صورتی یا نارنجی روشن استفاده کنید.

نکته: مطمئن شوید که برس مناسب را انتخاب می‌کنید؛ مثلا می‌توان از برس زاویه‌دار برای اعمال دقیق و برس پرزدار برای پوشش معمولی‌تر استفاده کرد.

مرحله 6: چشمان خود را کانتور کنید

کانتورینگ یک تثبیت عالی به آرایش ساده و آسان چشم شما می‌بخشد و زیبایی آن را نمایان می‌کند؛ همچنین ویژگی‌های شما را متعادل می‌کند تا ظاهری زیباتر داشته باشید. برای کانتورینگ از تیره‌ترین سایه استفاده نموده؛ از گوشه بیرونی پلک خود شروع کنید و آن را به سمت داخل حرکت دهید. سعی کنید از سایه کانتور خود کمتر از سایه میانی استفاده کنید.

آرایش چشم

مرحله 7: زمان رنگ کردن خط پایین مژه است

حالا که آرایش چشم شما روی پلک ها تمام شد، وقت آن است که به خط مژه پایین بروید. مقدار کمی سایه با رنگ متوسط روی برس بزنید؛ از بیرون شروع کنید و برس را به سمت داخل بکشید تا زمانی که با سایه روشن‌کننده، سایه روشن‌تری که ابتدا اعمال کرده‌اید، برخورد کند. حتی می‌توانید کمی سرمه به خط آبی مژه پایینی خود اضافه کنید تا جلوه آن بیشتر شود.

مرحله 8: گوشه چشم را بکشید

یک بال کوچک در گوشه چشم شما به راحتی ظاهر شما را به سطح بالاتری می‌رساند و به چشم‌های شما جلوه رو به بالا می‌دهد؛ بنابراین در بهبود آرایش چشم ساده خود با خط چشم تردید نکنید.

مرحله 9. از ریمل استفاده کنید

آرایش چشم خود را با استفاده از یک ریمل زیبا برای افزایش طول و حجم مژه‌های خود به پایان برسانید. اگر می‌خواهید ظاهری چشمگیر داشته باشید و جلب توجه کنید، می‌توانید از مژه‌های مصنوعی نیز استفاده کنید.

آرایش چشم

مرحله 10: اصلاحات آخر را انجام دهید

آرایش چشم شما کاملاً آماده است. با انجام اصلاحات آخر شما عمیقاً شیفته هنر آرایش چشم ساده خواهید شد. برای این کار از پودر شفاف برای مات‌کردن پوست زیر چشم، ازبین‌بردن چربی اضافی و جلوگیری از لک استفاده کنید.

جمع‌بندی

روش‌های زیادی برای آرایش چشم شما وجود دارد که آرایش ساده محبوب‌ترین و زیباترین نوع آن است. برای این نوع آرایش شما به یک پرایمر، پالت سایه با چند رنگ، خط چشم و ریمل نیاز خواهید داشت. در ابتدای کار بهتر است از پرایمر استفاده کنید؛ مخصوصا اگر پوست‌تان چرب است و معمولا آرایش دوام زیادی روی چشم شما ندارد. پس از آن از پایه سایه یا کانسیلر یا کرم پودر استفاده نمایید. به ترتیبی که در بالا گفته شده از سایه‌ها، خط چشم و ریمل استفاده نموده و از زیبایی چشم خود لذت ببرید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان