//
کدخبر: ۸۵۷۹۴ //
ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

ورزشکاران کرمانشاهی ۲۲۰۰ مدال کسب کردند

اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در راستای عمرانی از پارسال تاکنون پنج پروژه ورزشی را افتتاح کرده و برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز اقداماتی جالبی انجام داده است. تقدیر از ۶۰ مدال‌آور جهانی و آسیای در طول سال گذشته انجام داده است. هرچند ۲۰۰ مورد نظارت و بازدید از اماکن ورزشی، هیئت‌ها و شهرستان‌ها هم زمانبر است، ولی ۹۰ مورد تعامل و دیدار با نمایندگان، مسئولین سایر دستگاه‌ها کارنامه قابل قبولی می‌باشد و ارج نهادن به مقام پیشکسوتان ورزش از کارهای است تا اکنون ارسلان حسینی در طول مدت یکسال و اندی که سکان مدیریت اداره ورزش و جوانان کرمانشاه را بدست گرفته انجام داده و در این مدت کوتاه انصافاً عملکردی قابل قبولی از خود ارائه داده است و همه این‌ها در مدت زمان کم مُهر تایدیه بر توانایی مدیرتش است.

 ورزشکاران کرمانشاهی ۲۲۰۰ مدال کسب کردند

 ۵۰ درصدی آموزش افزایش داشته و بیش از ۲۲۰۰ مدال توسط ورزشکاران استان کرمانشاه در سال ۹۶ کسب شده است.

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: طی سال ۱۳۹۶ ورزشکاران کرمانشاه در میادین ملی و بین‌المللی موفق به کسب بیش از ۲۲۰۰ مدال قهرمانی شدند که این میزان در تاریخ ورزش قهرمانی استان بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: این عناوین ثمره همت و تلاش همکاران پر تلاش در اداره کل، هیئت‌های ورزشی، جوانان و قهرمانان عزیز و خانواده بزرگ ورزش استان کرمانشاه است که در این عرصه با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان توانستند ورزش استان کرمانشاه را پویاتر از هر زمان دیگری به کشور معرفی نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تلاش در راستای توسعه ورزش همگانی در شهرها و روستاها هم از دیگر راهبرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پارسال بود.

حسینی ادامه داد: خوشبختانه این استان در سال گذشته با برگزاری بیش از ۷۰ همایش پیاده‌روی خانوادگی و ۲۵۰ برنامه و جشنواره فرهنگی ورزشی، بومی و محلی و همگانی عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: میزبانی دو رویداد بین‌المللی ورزشی،۴۰ رویداد کشوری و شش اردوی تیم‌های ملی از دیگر اقدامات این اداره کل طی سال ۹۶ در راستای توسعه ورزش قهرمانی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یکی از مواردی که قبل از ورود بنده به استان کرمانشاه، این اداره کل با آن مواجه بود، عدم تحرک جدی در برنامه‌های حوزه جوانان و رتبه پایین استان کرمانشاه در این بخش بود که خوشبختانه با تلاش کلیه همکاران و بخش‌های مختلف و به‌ویژه مسئولین و کارشناسان حوزه فرهنگی و جوانان سال ۹۶ سالی پربار برای این حوزه بود.

حسینی ادامه داد: علی‌رغم همه این تلاش‌ها هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم و تلاش می‌کنیم در پایان سال ۹۷ حوزه فرهنگی و جوانان استان کرمانشاه در ردیف استان‌های موفق کشور قرار گیرد.

وی افزود: پنج سمن در سال ۹۶ تأسیس و ۱۵ سمن دیگر در دست تأسیس بودن که در استان کرمانشاه به عنوان یک دستاورد خوب در این حوزه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان برنامه ششم به میزانی که در این برنامه پیش‌بینی شده است دست یابیم.

حسینی ادامه داد: توجه به حوزه جوانان نه کمتر از ورزش و بلکه بیشتر از آن در برنامه‌های این اداره کل قرار داد و با توجه به کاستی‌هایی که از قبل در این بخش وجود داشته است کار و همتی مضاعف می‌طلبد.

وی به تشکیل و تأسیس مجمع خیرین ازدواج در دو بخش دولتی و خصوصی طی سال ۹۶ اشاره کرد و افزود:در بخش ازدواج جوانان و اشتغال جوانان تلاش می‌کنیم از نظر فرهنگی اقدامات کاربردی و ارزشمندی صورت دهیم تا فرهنگ کار و ازدواج بیش از پیش در جامعه شکل بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: پنج سالن و فضای ورزشی در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، کنگاور و سنقر افتتاح شد که از دیگر دستاورد اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزه عمرانی و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی  است.

حسینی ادامه داد: برای این پروژه‌ها در مجموع ۶۷۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 وی افزود: افتتاح ۱۱سالن ورزشی در شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، جوانرود، اسلام‌آبادغرب، روانسر و صحنه از دیگر برنامه اداره کل طی سال ۹۷ در همین راستاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر افزایش جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در قالب ماده ۲۷ اشاره کرد و گفت:هم اکنون  چهار پروژه ورزشی که شامل؛ دو سالن سقف کوتاه و دو استخر قهرمانی می‌باشند در این مسیر قرار دارند و بزودی در قالب ماده ۲۷ در اختیار بخش خصوصی قرار خواهند گرفت تا پس از بهره‌برداری مورد استفاده قرار گیرند.

حسینی ادامه داد: به منظور رونق بخشی، ساماندهی و استفاده بهینه از دهکده المپیک کرمانشاه نیز مراحل و مذاکرات اولیه با سرمایه‌گذاران صورت گرفته است.

وی با تقدیر از افتخار آفرینی ورزشکاران استان کرمانشاه در آوردگاه رقابت‌های مختلف اشاره کرد و افزود: توجه به وضعیت قهرمانان و باب کردن فرهنگ حسنه قدردانی از این عزیزان از دیگر اقدامات مورد توجه ورزش استان کرمانشاه در سال ۹۶ بود به نحوی که به صورت موردی و جداگانه با حضور در منزل بیش از ۶۰ تن از قهرمانان عزیز از افتخارآفرینی این عزیزان قدردانی نموده‌ام.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:: در سال ۹۶ ورزشکاران استان کرمانشاه موفق به کسب ۲۲۰۰ مدال رنگارنگ شدند که بیش از ۳۵۰ مورد از این عناوین در سطح جهانی ، آسیایی و بین‌المللی کسب شده است و در حد وسع و توان خود تلاش کردیم به نحوی قدردان این عزیزان باشیم.

حسینی به بیش از ۲۰۰ مورد بازدید از اماکن ورزشی،هیئت ها و شهرستان های استان طی سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: این امر به منظور بررسی دقیق و کارشناسانه نقاط قوت و ضعف هر بخش، کمک به سلامت و بهبود فرایندهای کاری و اصلاح امور و کاهش مشکلات از ابتدای سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه در این رابطه کلیه مسئولین ستاد مربوطه به منظور بررسی و لمس مشکلات حضور داشتند، افزود: در این بازدیدها علاوه بر بررسی وضعیت اماکن تلاش شد ضمن دیدار با مسئولین و دست‌اندرکاران هیئت‌ها مشکلات این عزیزان مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استفاده از همه ظرفیت‌ها به منظور توسعه امر ورزش و جوانان از دیگر رویکرد مهم این اداره کل در سال ۹۶ بود.

حسینی ادامه داد: پارسال تلاش کردیم که با ارتباط مستقیم و تعامل با سایر دستگاه‌ها در بالاترین سطح در راستای ایجاد هم افزایی بیشتر برای توسعه استفاده نماییم.

وی افزود: در این زمینه  ۹۰ نشست و دیدار خصوصی و تخصصی با نمایندگان محترم، استانداران، ائمه جمعه استان کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار کردیم و تلاش شده که در این دیدارها ضمن تشریح ماموریت‌های ورزش و جوانان بر ایجاد هم‌افزایی تلاش بیشتر نمائیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با قدردانی از نقش ارزنده پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: ورزش در ایجاد وحدت و همدلی در این خانواده بسیار مؤثر است و پارسال بر اساس وظیفه اخلاقی با حضور در منزل ۲۵ تن از پیشکسوتان ارزنده ورزش استانکرمانشاه از این عزیزان قدردانی بع عمل آمد.

حسینی ادامه داد: حمایت‌ها و تلاش‌هایی در راستای فعال نمودن انجمن پیشکسوتان ورزش و کانون بازنشستگان اداره کل صورت گرفته است تا این دو بخش بتوانند به عنوان بازوان اداره کل در بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به این عزیزان همیار ما باشند.

وی افزود: مجمع خیرین ورزش یار کرمانشاه با هدف ایجاد زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه برای توسعه منابع ورزشی استان بزودی تشکیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در شرایطی که به سبب گستردگی حجم فعالیت‌های ورزشی، دولت به تنهایی قادر نیست که بدون مشارکت مردم خدمات کمی و کیفی مطلوبی را ارائه کند. تشکیل این مجمع که از خیرین و افراد داوطلب جهت فعالیت‌های خیر خواهانه تشکیل خواهد شد و می‌تواند کمک بسزایی به توسعه ورزش کند.

حسینی ادامه داد: انجام کارهای خیرخواهانه کاری از روی رغبت و برآمده از دل و ایمان و اعتقاد افراد است و ما به عنوان متولی این امر باید تلاش کنیم از همین ابتدای کار در خصوص فعالیت‌های خیریه ورزش یار در جامعه فرهنگ‌سازی درستی شکل بگیرد.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی برای تبلیغ و ترویج این موضوع در استان کرمانشاه به کمک صدا و سیما و رسانه‌ها خواهیم داشت که بزودی برنامه‌های آن اعلام خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان