//
کدخبر: ۱۷۷۰۱۷ //
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

مردم اخبار هواشناسی و بارش‌ها را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند به شایعات توجه نکنید

متاسفانه برخی افراد سودجو برای افزایش اعضای کانال‌ها و گروها و مخاطبان سایت خود اقدام به انتشار اخبار کذب می‌کنند.

مردم اخبار هواشناسی و بارش‌ها را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند به شایعات توجه نکنید
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پریسا محمدی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بازار داغ شایعات در فضای مجازی به دنبال ورود سامانه بارشی به جو استان کرمانشاه، گفت: متاسفانه شاهد هستیم در چندروز اخیر به دنبال خبر ورود سامانه بارشی، حجم زیادی از اخبار کذب و شایعات در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.

او افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو برای افزایش اعضای کانال‌ها و گروها و مخاطبان سایت خود اقدام به انتشار اخبار کذب می‌کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: این شایعات و اخبار کذب موجب ایجادرعب و وحشت بسیار میان مردم شده و جو آرام جامعه را دچار تشویش کرده است.

محمدی ادامه داد: برخورد با ناشران اخبار کذب از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری می‌شود از مردم خواست برای اطلاع از اخبار هواشناسی تنها به رسانه‌های رسمی مراجعه کنند.

او افزود: آخرین وضعیت و شرایط جوی و نیز اطلاع از اقدامات مسئولین در باره مقابله با آبگرفتگی و سیل احتمالی تنها از طریق رسانه‌های رسمی مانند صدا و سیما و خبرگزاری‌هایی مانند "ایسنا"، "ایرنا"، "مهر"، "تسنیم"، "فارس"، "برنا"، "ایلنا"، "موج" و "فرتاک‌نیوز" و ... خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان