//
کدخبر: ۱۷۶۹۷۴ //

با توجه به هشدار وقوع سیل؛۱۰۰ اکیپ راهداری در آماده باش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی محور شاهو خبر داد و گفت: با توجه به هشدار وقوع سیل در استان ۱۰۰ اکیپ راهداری در آماده باش هستند.

با توجه به هشدار وقوع سیل؛۱۰۰ اکیپ راهداری در آماده باش
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: در بارندگی قبلی تمامی اقدامات مربوط به پدافند غیرعامل در سه جبهه کاری شامل برف روبی، رانش و ریزش کوه و سیلاب انجام شد.

وی از به کارگیری ۱۰۰ اکیپ خبر داد و افزود: در بارش‌های قبلی تمام تجهیزات و امکانات در سطح محورهای مواصلاتی و جاده‌های اصلی و فرعی به کارگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: در بارش‌های اخیر تمام مسیرهای تردد و رودخانه‌ها از موانع احتمالی پاکسازی و جلسات مدیریت بحران در سطح استان تشکیل شد با این حال هیچ گونه مشکلی ایجاد نشد.

کرمی خاطرنشان کرد: البته در بحران قبلی ۳۰۰ پل کوچک و بزرگ تخریب شد.

وی با بیان اینکه اکنون مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد افزود: در بحران پیش رو نیز ۱۰۰ اکیپ با به کارگیری کلیه امکانات آمادگی کامل دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازدید مشترک وی و رئیس پلیس راه از محور شاهو خبر داد و گفت: محور شاهو که بر اثر رانش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد و خسارت‌های آن به زودی اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان