//
کدخبر: ۳۶۷۲۷۱ //

اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو چه زمانی است؟

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو ساعتی قبل انجام شد. حالا سوال مهم این است که نتایج قرعه‌کشی خودرو چه زمان اعلام می‌شود؟

اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو چه زمانی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه دو روز قبل به اتمام رسید و بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای خرید خودرو در این سامانه ثبت‌نام کردند.

قرعه‌کشی این طرح فروش فوق‌العاده هم امروز ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۴ انجام شد. حالا متقاضیان باید منتظر اعلام نتیجه این قرعه‌کشی باشند.

هنوز زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو اعلام نشده است. اما پیش از این نتایج یک الی دو روز پس از قرعه‌کشی اعلام می‌شد و برندگان ۷۲ ساعت فرصت داشتند که وجه خودرو را پرداخت کنند. متقاضیان برای مشاهده نتایج قرعه‌کشی باید به سامانه sale.iranecar.com مراجعه کنند.

بر این اساس، احتمالا نتیجه قرعه‌کشی سامانه خودرو ۲۲ یا ۲۳ شهریور ماه اعلام می‌شود و برندگان دو روز فرصت دارند که وجه واریزی را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

نکته قابل توجه درباره این مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه این بود که حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این قرعه‌کشی شرکت کردند.

نکته دیگر، تقاضا برای خرید محصولات ایران خودرو بود. ۹۷ درصد متقاضیان خرید خودرو، خواستار محصولات ایران خودرو بودند و تنها ۱.۲ درصد از افراد، متقاضی خودروهای سایپا بودند.

تاخیر اعلام نتایج دوباره تکرار می‌شود؟

ماه گذشته هم قرار بود نتایج قرعه‌کشی خودرو، ۲۴ ساعت بعد روی سایت قرار بگیرد که چنین نشد و نتایج با تاخیر دو روزه اعلام شد.

در صفحه ورودی سامانه sale.iranecar.com  اعلام شده بود که «به دلیل بروز مشکل فنی اعلام» نتایج به ساعاتی دیگر موکول شده است.

حالا برخی از متقاضیان خرید خودرو این دغدغه را مطرح می‌کنند که آیا سامانه اعلام نتایج این بار هم قرار است دچار مشکل فنی شود یا اینکه زیرساخت فراهم شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان