//
کدخبر: ۳۵۸۷ //

جذب ۱۰۰ درصدی اسناد خزانه اسلامی استانی در خراسان شمالی

رییس خزانه معین خراسان شمالی از جذب 100 درصدی اسناد خزانه استانی در این استان 940 هزار نفری خبر داد و گفت: سهم منابع استانی، 400 میلیارد ریال است که اقدامات لازم برای جذب تمام آن انجام شده و مدارک در حال ارسال به فرابورس است.

جذب 100 درصدی اسناد خزانه اسلامی استانی در خراسان شمالی

به گزارش فرتاک نیوز،سیدمحسن ابراهیمی اظهار داشت: با وجود اینکه هنوز برای جذب این اسناد مهلت وجود دارد، دستگاه های اجرایی توانستند اقدامات لازم برای جذب این اسناد را انجام دهند.

وی تصریح کرد: با تشکیل کمیته سه نفره برای بررسی وضعیت میزان جذب اسناد خزانه اسلامی در این استان، خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد و خراسان شمالی به عنوان استان های پیشتاز در جذب اسناد خزانه توانست تمام سهم را از این محل دریافت کند.

*320 میلیارد ریال اسناد خزانه ملی خراسان شمالی جذب نشد

رییس خزانه معین خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اما، 320 میلیارد ریال از سهم استان از اسناد خزانه ملی جذب نشده است.

ابراهیمی اظهار کرد: از محل اسناد خزانه ملی 410 میلیارد ریال جذب شد و مابقی به مبلغ 320 میلیارد ریال نیز جذب نشد که البته این سهمیه برای استان سوخت نشده است.

وی درباره علت جذب نشدن این رقم گفت: این رقم مربوط به پروژه های جدید بود که در آن زمان فرآیند مناقصه تکمیل نشده و زمان تا تکمیل این فرآیند از دست رفت.

وی خاطرنشان کرد: البته بر اساس تبصره ای که در آیین نامه اسناد خزانه وجود دارد، در صورتی که علت جذب نشدن این اعتبار موجه باشد و به علت های موجه امکان جذب میسر نشده باشد، خزانه داری کشور وجه آن را به استان پرداخت می کند.

رییس خزانه معین خراسان شمالی تصریح کرد: بنابراین این اعتبار برای استان سوخت نشده و در این زمینه قول های مساعدی به صورت شفاهی داده شده و قرار است در آینده نزدیک وجه این اعتبارات به استان پرداخت شود.

حدود یکهزار و 500 طرح عمرانی و خدماتی در استان خراسان شمالی در حال اجراست.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان