//
کدخبر: ۹۹۳۷۲ //

پیدا شدن ۵ نیم تنه از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن 5 نیم تنه از جانباختگان حادثه سقوط هوپیمای ای تی آر از ارتفاعات دنا خبر داد و گفت: این نیم تنه‌ها به پزشکی قانونی استان منتقل شد.

پیدا شدن 5 نیم تنه از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیز فیلی گفت: با این که جستجو برای یافتن پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: یک محموله دیگر از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ATR تهران- یاسوج که شامل 5 نیم تنه می‌شود با بالگرد از ارتفاعات دنا برای انتقال به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد به پایین آورده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: عملیات جستجو توسط 51 امدادگر جمعیت هلال احمر از استان‌های مختلف کشور و نیروهای مردمی در ارتفاعات دنا همچنان  ادامه دارد.

وی با بیان این‌که شرایط برای تحویل برخی اجساد به خانواده‌هایشان فراهم است، گفت: تاکنون 35 پیکر به خانواده‌ها تحویل داده شده است.

 در روز 29 بهمن 96 هواپیمای تهران یاسوج با 66 سرنشین از صفحه رادار خارج شد و پس از چند روز جستجو لاشه هواپیما در ارتفاعات پازن پیر پیدا شد و  66 هم‌وطن در این حادثه غم‌بار جان خودرا از دست دادند و جستجو برای پیدا کردن پیکر دیگر جانباختگان همچنان در ارتفاعات دنا ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان