//
کدخبر: ۹۹۱۹۱ //

قتل وحشتناک آریا ۲ ماهه توسط پدر دیوانه

پدر سنگدل عادت داشت کودک 2 ماهه اش را مانند بطری نوشابه تکان بدهد!

به گزارش فرتاک نیوز،

 پدری در فیلیپین به جرم آزار و اذیت و قتل کودک 2 ماهه اش به زندان محکوم شد.

مادر آریا (کودک) در دادگاه به قاضی گفت: جیمز از وقتی کودکمان به دنیا آمد او را اذیت می کرد و گاهی در نبود من ، او را سر و ته آویزان می کرد و دستانش را به پشت می چرخاند که باعث گریه پسرم می شد و شب ها وقتی که آریا از خواب بیدار می شد و گرسنه بود از این که من به بچه شیر بدهم ممانعت می کرد و می گفت: تو استراحت کن من خودم رسیدگی می کنم، و بعد به جای شیر در شیشه آب جوش یا نوشابه انرژی زا می ریخت.  این کار های او باعث شد کودکم تا دو ماهگی اش اکثر اوقات در بیمارستان ها بستری یا در مطب پزشک ها باشد.

او در ادامه گفت: روز حادثه من برای خرید به بیرون رفته بودم و آریا را به جیمز سپردم اما وقتی برگشتم دیدم او پسرمان را سر و ته کرده و به شدت او را مانند بطری نوشابه تکان تکان می دهد به طوری که شیر از دماغ و دهن او بیرون می ریخت. وقتی من به سمت جیمز حمله کردم تا کودکم را بگیرم، او من را به عقب پرتاب کرد و عین دیوانه ها می خندید و می گفت: کاری با بچه ندارم خیالت راحت ، فقط رفلاکس داره می خوام کمکش کنم حالش خوب بشه.

طبق گزارشات پلیس کودک بیچاره به خاطر تکان دادن های شدید 17 دقیقه بعد از رسیدگی اورژانس به او، کشته شد و پدر سنگدل به جرم آزار و اذیت و قتل آریا به 8 سال زندان محکوم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۱۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان