//
کدخبر: ۸۷۲۱۶ //

همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان سمنان الزامی است

سمنان - رئیس پلیس‌راه استان سمنان ضمن اشاره به بارش برف در محور خوش ییلاق، توسکستان، فولاد محله و مهدی‌شهر گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان الزامی است.

همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان سمنان الزامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حسن خسروجردی بابیان اینکه بارش برف از ابتدای روز دوشنبه در محورهای استان سمنان آغاز شده است، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان الزامی است و رانندگان عبوری از محورهای توسکستان، خوش ییلاق، فولاد محله و مهدی‌شهر ملزم به مجهز کردن خودرو به تجهیزات زمستانی هستند.

وی بابیان اینکه غیر از محور شاهرود-رامیان تردد در همه محورها برقرار است، افزود: از مسافران تقاضا داریم در صورت الزام به سفر قبل از حرکت، خودرو را از نظر تجهیزات ایمنی بررسی و در اولین جایگاه سوخت‌گیری را انجام دهند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه احتمال لغزندگی در محورهای استان وجود دارد، ابراز داشت: لغزندگی جاده‌ها بعد از بارش باران طی چند روز اخیر باعث وقوع حوادث خسارتی از جمله واژگونی دو اتوبوس و برخورد پنج خودرو و غیره شد که از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی تردد کنند.

خسروجردی اضافه کرد: پایگاه‌های هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس در سطح استان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند چنانچه رانندگان در شرایط نامساعد جوی قادر به ادامه مسیر نیستند می‌توانند به این پایگاه‌ها یا زائرسراهای بین راه مراجعه و پس از استراحت طی مسیر کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان