//
کدخبر: ۸۶۷۹۱ //

برخورد خودرو علت سقوط تیربرق در جاده هراز بود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آمل علت سقوط تیر برق در جاده هراز را برخورد یک دستگاه خودروی سواری با آن اعلام کرد .

 برخورد خودرو علت سقوط تیربرق در جاده هراز بود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی نوری پور شامگاه شنبه اظهار کرد که این اتفاق حوالی ساعت 17 در حدود 33 کیلومتری جاده هراز در منطقه

' بلبل خون ' رخ داد و باعث بسته شدن جاده به مدت حدود یک ساعت شد.

وی توضیح داد : یک دستگاه خودروی سواری که در مسیر آمل به تهران در حرک بود به علت سرعت زیاد و لغزنده بودن سطح جاده در پی بارش باران ، به کناره جاده منحرف شد و راننده هم در کنترل خودرو ناکام ماند و به شدت به تیربرق کنار جاده برخورد کرد.

نوری پور افزود : در پی این سانحه تیر برق واژگون شده هر دو سمت جاده را گرفت و حدود یک ساعت تا برداشت این تیربرق ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت جاده ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در زمان واژگونی تیربرق به سطح جاده به خودروهای عبوری آسیبی وارد نشد ، گفت : راننده سواری هم در پی این برخورد شدید ، دچار مصدومیت جزئی شد اما به خوروی سواری او خسارت زیادی وارد شد.

** ترافیک سنگین در هراز

نوری پور همچنین با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در مسیر آمل به تهران پرحجم و سنگین است، گفت: حجم بالای تردد اکنون در بیشتر مسیر وجود دارد.

وی اضافه کرد : بارش باران هم از عصر امروز در نقاط مختلف این جاده به صورت متناوب و خفیف در حال باریدن است و باعث لغزنده شدن سطح جاده شده است.

نوری پور از رانندگان عبوری از جاده هراز نیز درخواست کرد از شتاب زدگی خوددداری و حق تقدم را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

تردد خودرو در جاده های مازندران در سه روز گذشته و به علت تعطیلات عیدمبعث پرحجم بود و از عصر امروز با توجه به بازگشت مسافران تهرانی ، سنگین شده است .

مرکز مدیریت راههای کشور هم اعلام کرد که هم اکنون محور آمل - تهران حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده های کهرود ، گزنک ، پلور و جاجرود سنگین است .

بر اساس این گزارش ، در محور چالوس - کرج هم ترافیک در حد فاصل چالوس تا مکارود سنگین است .

مرکز مدیریت راههای کشور همچنین ترافیک محور قائمشهر-تهران را محدوده های زیراب و پل سفید سنگین اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان