//
کدخبر: ۸۶۰۷۴ //

ربودن یک دختر هنگام جشن عروسی از یک تالار در تهران

پسر ۲۰ ساله که در یک جشن عروسی دختر ۱۸ ماهه یکی از میهمانان را ربوده بود و قصد آزار وی را داشت دیروز با حکم قضایی به ۱۵ سال و ۶ ماه زندان محکوم شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

، تابستان امسال مردی هراسان با پلیس کرج تماس گرفت واز دستگیری پسری که دختر ۱۸ ماهه اش را در تالار عروسی ربوده و قصد آزار و اذیت وی را داشت خبر داد. مأموران پلیس بلافاصله به تالار عروسی مورد نظر در کرج رفتند و پسر ۲۰ ساله را بازداشت کردند.

مرد هراسان با دیدن ماموران پلیس گفت : دختر ۱۸ ماهه ام عسل را در قسمت مردانه تالار و پیش خودم نگه داشته بودم اما دخترم بی‌تابی می‌کرد.به همین خاطر تصمیم گرفتم تا او را به همسرم در قسمت زنانه بسپارم ولی چون نمی‌توانستم خودم به قسمت زنان بروم از خواهرزاده‌ام که 7سال دارد خواستم تا دخترم را به مادرش بسپارد.

این مرد ادامه داد: دقایقی بعد اما خواهرزاده‌ام برگشت و گفت دخترم را به یک پسر جوان داده تا او را به مادرش بسپارد. من نشانی‌های پسر جوان را از خواهرزاده پرسیدم و آنجا بود که فهمیدم خواهرزاده‌ام دخترم را به پسر ناشناس سپرده که او را نمی شناخته است.من که شوکه شده بودم همه جا را دنبال دخترم گشتم .میهمانی به هم ریخته بود و همه در جستجوی دخترم بودم تا اینکه یکی از میهمانان جشن گفت صدای گریه کودکی را از سرویس بهداشتی شنیده‌است. من بلافاصله خودم را به سرویس بهداشتی رساندم.آنجا صدای گریه دخترم به گوش می‌رسید.در زدیم اما کسی در را باز نکرد. به همین خاطر با لگد در را شکستم و داخل رفتم .من آنجا پسر جوانی را دیدم که پوشک فرزندم را باز کرده و قصد آزار و اذیت او را داشت .پسر جوان از میهمانان عروسی بود که به محض روبه رو شدن با من قصد فرار Escape داشت اما از سوی میهمانان دستگیر شد و من که شوکه شده بودند بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.

به دنبال اظهارات این مرد، پسر ۲۰ ساله بازداشت شد اما در بازجویی ها خود را بی‌گناه خواند و ادعا کرد دختر ۱۸ ماهه را نربوده است .وی گفت من به دستشویی رفته بودم اما یکباره یک مرد در دستشویی را شکست و مرا به شدت کتک زد.من از ماجرای ربوده شدن دختر بچه بی اطلاع بودم.

تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه چهار نفر از میهمانان عروسی که آنها نیز همراه پدر دختربچه در حال جست جو با وی علیه پسر جوان شهادت دادند. آنها گفتند وی را در دستشویی دیده بودند که قصد آزار دختر بچه را داشت اما حالا پسر جوان با دروغگویی منکر این ماجراست.

با افشای این ماجرای دیروز پسر جوان در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.ه هیات قضایی وی را به اتهام آدم ربایی به ۱۵ سال زندان Prison و به خاطر کودک آزاری به ۶ ماه زندان محکوم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان