//
کدخبر: ۸۴۹۸۳ //

۲برادر در دادگاه تهران اعدام پدرشان را خواستند + عکس

دو پسر جوان با حضور در دادگاه کیفری خواستار اعدام پدرشان شدند. این مرد 3 سال قبل همسرش را با ضربات قیچی به قتل رسانده بود.

 2برادر در دادگاه تهران اعدام پدرشان را خواستند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

8 خرداد ماه 94 مرد 50 ساله ای به نام حسن با پلیس ملارد تماس گرفت و گفت که در غیاب فرزندانش همسر 46 ساله اش به نام گوهر را با ضربه های چاقو کشته است.

پلیس وقتی به محل جنایت رفت با جنازه خونین گوهر روبه رو شد. جنازه در حالی به پزشکی قانونی فرستاده شد که حسن ادعا می کرد گوهر را کشتم چون دیگر علاقه ای به من نداشت.

دو پسر بزرگ این زوج که قیم خواهر و برادر خردسالشان هستند در دادسرا برای پدرشان قصاص خواستند و به این ترتیب حسن در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محمد باقر قربان زاده و با حضور دو مستشارپای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه حسن گفت: من عاشق همسرم بودم و 20 سال با او زندگی کردم اما چند سالی بود که متوجه شده بودم دیگر علاقه ای به من ندارد. او به من بی توجه بود و سر همین موضوع مدام با هم درگیر بودیم. چون به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم و گمان می کردم با مرد غریبه ای درارتباط است آخرین بار در غیاب فرزندانم با او صحبت کردم اما با بی اعتنایی پاسخم را داد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقو چند ضربه به او زدم و سپس با پلیس تماس گرفتم.

وی ادامه داد: من سال ها در نانوایی کار می کردم تا همسر و فرزندانم زندگی خوبی داشته باشند اما بی توجهی های همسرم به من باعث شده بود به او بدبین شوم. من از کشتن او پشیمانم و از دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به درخواست اولیای دم حسن را به قصاص محکوم کرد.

بنا به این گزارش دیروز این حکم در شعبه 34 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد تا این مرد در یک قدمی چوبه دار قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۹۸۳ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    بیچاره اون خانم .. خدا میدونه از دست این جانی چه ها کشیده ... آفرین به این دو فر زند که شیرشان حلال باد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان