//
کدخبر: ۸۴۳۴۸ //

سارق هفت خط به دام افتاد!

فامنین - فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری سارق حرفه ای تلفن همراه و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سارق هفت خط به دام افتاد!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تعطیلات نوروزی با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و برخورد قاطع با برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان نهاوند با استفاده از اخبار رسیده توانستند سارق حرفه ای را که به صورت ماهرانه ای اقدام به سرقت تلفن همراه می کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: در بازجویی به عمل آمده، متهم به سرقت تلفن همراه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده قضایی به دادسرای شهرستان منتقل شد.

کشف بیش از ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین همچنین از کشف تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه و ۲ هزار و ۵۸۰ نخ سیگار قاچاق خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ۲ هزار و ۵۸۰ نخ انواع سیگار قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا پرونده ای تشکیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین همچنین از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی متخلف در این شهرستان خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز و در پی نارضایتی عدهای از شهروندان مبنی بر اینکه موتور سیکلت آپاچی متخلفی اقدام به ایجاد مزاحمت و نارضایتی اهالی می کند، موضوع بلافاصله در دستور کار کارکنان پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی طی یک عملیات برنامه ریزی شده راکب موتور سیکلت مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: موتورسیکلت مورد نظر توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ حیدری با یادآوری اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت و کشف ۲ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته طرح مقابله با سرقت توسط پلیس های تخصصی و کلانتری سطح شهر به اجرا در آمد.

وی افزود: در پی انجام این طرح، ۲ مورد سرقت موتورسیکلت کشف و اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: در طول اجرای طرح مقدار ۳۴ سانت هروئین، ۴۰ سانت شیشه، ۸۰ سانت گراس و یک نفر خرده فروش موادمخدرنیز دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به طرح های نوروزی پلیس عنوان کرد: در ایام نوروز به منظور افزایش سطح امنیت در جامعه، علاوه بر افزایش تعداد گشت های موتوری و خودرویی در سطح شهرستان، تعداد گشت های پیاده در در سطح شهر فامنین نیز افزایش پیدا کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان