//
کدخبر: ۸۴۲۶۹ //

۱۵۰۰مسافر نوروزی توسط هلال احمر استان سمنان اسکان یافتند

سمنان- معاون هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این سازمان یک هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی را اسکان داده است، گفت: طی این مدت ۳۲ نفر حادثه‌دیده نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

۱۵۰۰مسافر نوروزی توسط هلال احمر استان سمنان اسکان یافتند
به گزارش فرتاک نیوز،

ضمن بیان اینکه هلال احمر سمنان از هفتم لغایت نهم فرودین ماه جاری یک هزار و ۵۰۰ مسافر را در پایگاه‌های این سازمان اسکان داده است، ابراز داشت: ۲۸ پایگاه ثابت، سیار، موقت و هوایی هلال احمر استان طی ایام نوروز آماده امدادرسانی به مردم هستند و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی بابیان اینکه هلال احمر به ۵۳۱ مسافر در نقاط مختلف امدادرسانی کرده است، افزود: ۸۰ امدادگر با ۴۵ خودرو امدادی در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند که این افراد در ماموریت های مختلف ۳۲ نفر حادثه‌دیده را به مراکز درمانی منتقل کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه این سازمان ۲۸ مورد واژگونی خودرو، دو مورد نقص فنی و چهار مورد تصادف جاده‌ای را امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: در ایام پایانی تعطیلات از مسافران تقاضا داریم با توجه به کویری و یکنواختی محورهای مواصلاتی استان به محض احساس خستگی در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

یحیایی اضافه کرد:  شماره ۱۱۲ آماده پاسخگویی به مسافران خواهد بود بنابراین از مسافران تقاضا داریم به محض نیاز به دارو و درمان یا بروز هرگونه مشکلی ضمن تماس با این شماره از خدمات هلال احمر بهره‌مند شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان