//
کدخبر: ۷۶۵۲۵ //

وسوسه شوم سراغم آمد از خواب بلند شدم و ..! + عکس

مردی که نیمه شب دوستش را در ساختمان نیمه کاره کشته است دیروز در دادگاه گفت: دوستم اسیر وسوسه شیطان شده و قصد آزارم را داشت، به همین خاطر او را کشتم.

 وسوسه شوم سراغم آمد از خواب بلند شدم و ..! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

بامداد پانزدهم خرداد ماه سال 93به پلیس Policeخبررسید یک مرد 36ساله به نام عظیم در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان افسریه تهران کشته شده است. پلیس به ساختمان مورد نظر رفت و با جنازه خونین عظیم روبه رو شد. شواهد نشان می داد این مرد با ضربه های جسم سخت به سرش از پا در آمده است.

پلیس به بازجویی از کارگران ساختمانی پرداخت.یکی از آنها گفت: من و باجناقم سعید مدتهاست در ساختمان نیمه کار مشغول به کار هستیم و شب ها را هم همین جا سپری می کنیم. عظیم دوست صمیمی باجناقم بود و گاهی اوقات به اینجا می آمد. صبح وقتی بیدار شدیم با جنازه عظیم روبه رو شدم. از صبح هیچ خبری از باجناقم نیست و ممکن است در قتل Murder دست داشته باشد.

اظهارات این مرد موجب شد تا تلاش برای ردیابی سعید آغاز و وی ردیابی و بازداشت شود. سعید 30 ساله به قتل اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت. وی دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge بابایی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه سعید به تشریح جزییات ماجرا پرداخت و گفت: آن روز برای کار سر ساختمانی تازه ساز در حوالی خیابان آزادی Freedom رفته بودم که در راه بازگشت و در ایستگاه اتوبوس عظیم را دیدم. او مدتی بود سر ساختمان دیگری کار می کرد و از او خبری نداشتم. ما با هم صحبت کردیم. وقتی به او گفتم مدتی است همراه باجناقم در ساختمان نیمه ساز در افسریه ساکن هستم خواست تا همراهم به آنجا بیاید. من هم قبول کردم.

وی ادامه داد: من و عظیم با هم به ساختمان آمدیم و شام خوردیم و خوابیدیم. نیمه شب بود که یکباره متوجه شدم یک نفر بالای سرم ایستاده است. تا برگشتم عظیم را دیدم که دهانم محکم گرفت. او قصد داشت مرا آزار بدهد. فکر کردم شوخی می کند اما وقتی متوجه شدم اسیر وسوسه شیطانی شده با آهن نبشی که گوشه اتاق قرار داشت ضربه ای به سرش زدم. من نیمه شب فرار Escape کردم. می خواستم به افغانستان بروم که دستگیر شدم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان