//
کدخبر: ۶۹۰۵۹ //

زنم شب به خانه نیامد! / آن روز من هم یک زن را سوار کرده بودم ولی ..!

تازه ازدواج کرده‌ام، به خاطر هیچ‌ و پوچ دردسر بزرگی برایم درست شد و تا مرز طلاق پیش رفتیم.

زنم شب به خانه نیامد! / آن روز من هم یک زن را سوار کرده بودم ولی ..!
به گزارش فرتاک نیوز،

ای کاش پایم می‌شکست و آن روز از خانه بیرون نمی‌آمدم. سرشب بود، همسرم را به خانه مادرش رساندم. او طبق روال همیشه هر موقع اسم خانواده من وسط می‌آمد، اخم‌هایش را درهم می‌کشید. پس از احوال‌پرسی از مادر‌ش‌، به راه افتادم تا به دیدن پدر و مادر پیرم بروم.

 

در بین راه تصمیم گرفتم چند مسافر هم سوار ماشین شخصی‌ام کنم. دو مرد جوان روی صندلی عقب نشستند و خانمی هم روی صندلی جلو کنارم نشست. این زن گوشی تلفن همراهش را از کیف دستی‌اش بیرون آورد و سرگرم گفت‌وگو با تلفن شد. هنوز چند دقیقه نگذشته بود که صدای زنگ تلفنم به‌صدا در‌آمد. همسرم پشت خط بود. با دیدن افسر پلیس Police راهنمایی ردتماس دادم و از چهار‌راه عبور کردم.

 

همسرم بلافاصله پیامکی با این متن فرستاد: «خوش می‌گذره آیاااا؟؟» متوجه نشدم منظورش چیست. به راه خودم ادامه دادم. کمی جلوتر زن جوان و دو مرد مسافر پیاده شدند. من هم به خانه پدرم رفتم. اصلاً متوجه نبودم دستم روی صفحه تلفن همراه خورده و گوشی خاموش شده است. حدود دو ساعت بعد با دیدن گوشی تلفن همراه بلافاصله آن را روشن کردم. سیل پیامک‌های جورواجور و توهین‌آمیز و ۳۰ تماس بی‌پاسخ از همسرم داشتم. باور نمی‌کردم او چنین رفتاری داشته باشد، به او زنگ زدم. تماس‌های تلفنی‌ام را جواب نمی‌داد. با دلواپسی به خانه پدر همسرم رفتم.

 

با برخورد توهین‌آمیز او و مادرش روبرو شدم. آن شب همسرم به خانه نیامد. روز بعد با مادرم به خانه‌شان رفتیم. حرف‌هایی ردوبدل شد که داشتم شاخ در می‌آوردم. تازه فهمیدم یکی از اقوامشان از زن جوان که مسافر ماشینم بوده با گوشی تلفن همراهش عکس گرفته و برای آن‌ها ارسال کرده است. وقتی در همان عکس، دو مرد جوان را روی صندلی عقب نشانشان دادم کمی آرام گرفتند. ما به مرکز مشاوره آرامش پلیس آمدیم و خوشبختانه مشکل حل شد. اما نزدیک بود الکی‌الکی زندگی‌مان دچار مشکل شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان