//
کدخبر: ۶۵۹۰۵ //

آزار و اذیت ۲ دختر دانش آموز ۱۶ ساله در باغ ورامین / ۵ جوان محاکمه شدند

پنج پسر جوان که دو دختر را از مقابل دبیرستان ربوده و آنها را در یک باغ در حاشیه ورامین آزار داده بودند به زودی محاکمه می‌شوند.

آزار و اذیت 2 دختر دانش آموز 16 ساله در باغ ورامین / 5 جوان محاکمه شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده با شکایت سه دختر نوجوان که از مقابل مدرسه شان در ورامین بوده و در یک باغ مورد آزارپنج پسر جوان قرار گرفته بودند در دستور کارپلیس  قرار گرفت.

 

یکی از دختران ۱۶ ساله به نام آیدا به مأموران گفت: مدتی پیش از طریق اینستاگرام با پسری به نام رضا آشنا شدم .او به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد اما به او گفتند نامزد دارم قرار است به زودی جشن عروسی ام را برگزار کنم.

 

وی ادامه داد: رضا هر روز با من تماس می گرفت و برایم پیام می فرستاد و با من درددل می کرد تا اینکه از من خواست دختری را برای ازدواج به او معرفی کنم. من یکی از دوستان مدرسه ای ام به نام فاطمه را به او معرفی کردم. به همین خاطر رضا به همراه یکی از دوستانش به نام فرهاد مقابل مدرسه مان آمد. من به همراه فاطمه و خواهر فاطمه به نام مریم سوار ماشین رضا شدیم. رضا و دوستش ما را به گردش بردند و ساعتی بعد ما را مقابل مدرسه از ماشین پیاده کردند.

 

رضا گفت فردا بار دیگر دنبال ما می‌آید تا این بار فاطمه را با مادرش آشنا کند. او می گفت به فاطمه علاقمند شده و قصد دارد به زودی با این دختر ازدواج کند. آیدا ادامه داد: صبح روز بعد رضا و دوستش بار دیگر با پژو ۴۰۵ مقابل مدرسه ما آمدند و ما را سوار ماشین کردند. ما فکر می کردیم قرار است به خانه رضا برویم تا فاطمه با مادر رضا آشنا شود اما هنوز مسافت زیادی راطی نکرده بودیم که رضا و دوستش به رویمان چاقو کشیدند. آنها ما را تهدید به مرگ کردند و به زور به باغی در حاشیه ورامین بردند. آنجا رضا با سه نفر از دوستانش تماس گرفت.

 

دختر نوجوان گفت: بعد از اینکه دوستان رضا به آنجا آمدند آنها بدون توجه به التماس هایمان پنج نفری ما را آزار دادند و شکنجه  کردند. همان موقع مرد میانسالی که به نظر صاحب باغ بود به آنجا آمد. او وقتی متوجه حضور ما شد با رضا و دوستانش دعوا کرد. همان موقع رضا و دوستانش بلافاصله ما را سوار ماشین کردند و مقابل مدرسه بردند. آنها تهدید کردند اگر در این باره به کسی حرفی بزنیم ما را می کشند.

 

به دنبال اظهارات دختر نوجوان و دو دوست دیگرش که حرف های آیدا را تایید می کردند پلیس به تحقیق پرداخت و صاحب باغ را بازداشت کرد به این ترتیب ۵پنج پسرشیطان صفت ردیابی و بازداشت شدند. آنها اما خود را بی‌گناه خواندند و ادعا کردند دختران دبیرستانی با خواست خودشان به باغ آمده بودند.

 

در حالی که ادعای آزار دختران نوجوان از سوی پنج متهم تایید نشده بود آنها با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شدند اما قرار است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کنند .سه شاکی این پرونده برای متهمان اشد مجازات خواسته اند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان