//
کدخبر: ۵۷۶۴۹ //

در حادثه پالایشگاه دو نفر دچار سوختگی شدید شدند

سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد که دو مصدوم آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران بالای ۹۰ درصد سوختگی دارند.

در حادثه پالایشگاه دو نفر دچار سوختگی شدید شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیرحسین کولیوند در گفت‌‌‌وگویی تلویزیونی با اعلام اسامی دو مجروح حادثه ‌آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت تهران گفت: جواد نوروزی و علی نظر جلیلیان دو مصدوم این حادثه هستند. وی افزود: سوختگی این دو نفر بالای ۹۰ درصد است و حال بسیار وخیم است.

به دنبال انفجاری که امروز در یکی از بخش های پالایشگاه نفت تهران رخ داد 6 نفر از کارگران این مجموعه در دم جان خود را از دست دادند و سه نفر دچار سوختگی وخیم شدند.

 یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران بعد از ظهر جمعه دچارحریق  شد؛ آتشی که خیلی زود خسارت های مادی و جانی آن مشخص شد و بر اساس اخبار رسیده دست کم جان 7 نفر از هموطنانمان را گرفت.

«ابوالفضل رضایی» مسئول واحد آتش نشانی شهرداری باقرشهر در این خصوص گفت: حدود ساعت ۱۶ وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران به آتش نشانی باقرشهر اعلام شد.

ابوالفضل رضایی ادامه داد: به محض این که زنگ وقوع حریق در این واحد آتش نشانی به صدا در آمد و آتش نشانان در حال خروج برای اطفاء حریق بودند، تماسی از پالایشگاه نفت گرفته و از اطفاء حریق خبر داده شد.

وی گفت: در میان  افراد حاضر در محل، در اثر این حادثه ۱۰ نفر کشته و زخمی شدند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا همکنون دو نفر از مجروحان این حادثه به اسامی جواد نوروزی و علی نظر جلیلیان در اتاق ایزوله بیمارستان چمران تحت درمان هستند  و با وجود بالای 90درصد سوختگی تلاش برای زنده نگهداشتن آنان ادامه دارد .

گفتنی است سومین مجروح این حادثه در مسیرانتقال به بیمارستان چمران است .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان