//
کدخبر: ۵۷۳۴۳ //

گروگانگیری پنج ساعته دختر بچه پنج ساله در میناب

سرهنگ محمد رستمی گفت: دختر بچه ۵ ساله‌ای که توسط آدم ربایان در شهرستان میناب گروگان گرفته شده بود، با تلاش مأموران انتظامی در کمتر از ۵ ساعت و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

گروگانگیری پنج ساعته دختر بچه پنج ساله در میناب
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ محمد رستمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دختر بچه 5 ساله ‌ای که توسط آدم‌ ربایان در شهرستان میناب گروگان گرفته شده بود، با تلاش مأموران انتظامی در کمتر از 5 ساعت و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

 

وی افزود: در پی شکایت یک خانواده و مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان میناب مبنی بر ربوده ‌‌شدن دختر بچه ساله ‌ای که برای بازی به پارک رفته بود ، این موضوع فوری در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان این که آدم ‌ربایان درخواست مبلغی پول را کرده بودند ، یاد آور شد: با توجه به حساسیت موضوع یک اکیپ از پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی مسؤول رسیدگی به طور ویژه موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

رستمی تصریح کرد: پس از انجام اقدام اطلاعاتی ، فنی و تخصصی پلیس ، هویت آدم ‌ربایان در زمان کوتاهی مشخص و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و دختر بچه 5 ساله صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش خانواده‌اش بازگردانده شد.

 

شایان ذکر است خانواده این کودک 5 ساله از زحمات و تلاش‌های مأموران در پیگیری سریع موضوع تقدیر و تشکر کردند.

 

شهرستان میناب با 300 هزارنفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان