//
کدخبر: ۴۶۰۱۸ //

مرگ فوتبالیست در واژگونی وانت نیسان

سه روز از حادثه غم انگیز مرگ بازیکن فوتبال روستای کرگان هرمزگان می گذرد و هنوز اندوه این حادثه بر دل خانواده، اهالی روستا و تمامی علاقمندان به فوتبال وجود دارد.

مرگ فوتبالیست در واژگونی وانت نیسان
به گزارش فرتاک نیوز،

 هجدهم مرداد فوتبال ایران با خبری دردناک مواجه شد و آن مرگ بازیکن جوان تیم فوتبال روستای کرگان بود که در راه باز گشت از یک مسابقه دوستانه به دلیل واژگونی وانت نیسان از دنیا رفت. در این حادثه به غیر از حسین، جوان دیگری به نام قاسم ملاحی هم حضور داشت که اکنون در کما به سر می برد.

 

بندرکرگان روستایی در شهر میناب و از توابع استان هرمزگان است. شغل بیشتر مردم این روستا صیادی و لنج داری است و جالب است که تمام اهالی این روستا یک نام فامیلی دارند و آن نام فامیل :« ملاحی » است. ملاح در لغتنامه دهخدا به معنای کشتیبان و دریانورد است و می توان فهمید که مردم این روستا از قدیم الایام دریانوردان چیره دستی بوده اند.

 

اسماعیل ملاحی دهیار روستای کرگان و پسرخاله حسین ملاحی است  که بر اثر واژگونی نیسان وانت فوت کرد. او درباره شرایط اینروزهای روستا بعد از حادثه تصادف گفت:« در روستا نوعی نگرانی عمومی وجود دارد و در فضای مجازی انتقادات زیادی به کمبود امکانات در روستا می شود.»او دررابطه با انتقادات صورت گرفته در فضای مجازی گفت:« اهم انتقادات به توزیع ناعادلانه امکانات در استان است. متاسفانه اینطور که به نظر می آید امکانات ورزشی و فرهنگی و رفاهی این روستا در اولویت های بعدی مسئولان استان قرار دارد در حالی که این روستا، حدود هفت هزار نفر جمعیت دارد. اما کار ساخت یک سالن را در سال 92 تازه در این روستا آغاز کردند که هنوز آماده نیست.»

 

او اضافه کرد:« تمام امکانات روستا مثل درمانگاه و مدارس را خیرین ساخته اند. اما هنوز یک زمین فوتبال نداریم و امکانات ورزشی مان درحد صفر است و مسابقاتمان در زمین خاکی برگزار می شود. جالب اینجا است که بیشترین تیم هایی که در سطح شهرستان حضور دارند از بندر کرگان هستند و در بازیهایی که در کرگان برگزار می شود دوهزار نفر تماشاگر دارد.»

 

دهیار بندر کرگان همچنین درباره حادثه منجر به فوت حسین ملاحی گفت:« متاسفانه سال قبل عموی حسین نیز به دلیل تصادف در همین جاده فوت کرد. درحالی که این خانواده داغدار بودند امسال هم حسین  در اثر تصادف فوت کرد.» او همچنین افزود:« اگر یادتان باشد چند سال قبل هم اتومبیل حامل چند معلم در تصادف در همین جاده موجب فوت معلمان شد. »

 

اسماعیل ملاحی همچنین گفت:« حسین بازیکن خوبی بود. جوانهای اینجا انرژی زیادی دارند و در زمین خاکی بازی های خوبی انجام می دهند. این جوان ها لیاقت امکانات بیشتری را دارند تا بتوانند در فوتبال موفق شوند.»او با انتقاد از کمبود امکانات هم گفت:« چیزی که می توان به آن انتقاد کرد این است که روستایی با 2500 نفر جمعیت سالن ورزشی دارد اما روستای کرگان با 7000 نفر هنوز یک سالن کامل ندارد. متاسفانه نمایندگان و مسئولان در زمان انتخابات به روستای ما می آیند و وعده های بزرگی می دهند چرا که آرای این روستای نسبتا پرجمعیت برایشان مهم است اما وقتی انتخابات تمام می شود عملا هیچکس به وعده هایش عمل نمی کند.»

 

دهیار بندرکرگان درباره اینکه اگر امکانات لازم بود شاید چنین حادثه تلخی هم رخ نمی داد گفت:« اگر سالن اینجا بود یا اگر حتی یک آمبولانس داشتیم این اتفاق نمی افتاد. متاسفانه ما در اینجا یک دستگاه آمبولانس هم نداریم و به همین دلیل مجبور شدیم که بچه ها را بعد از تصادف با ماشین شخصی ببریم. تصور کنید یازده نفرکه تصادف کرده و نیاز به مراقبت پزشکی دارند را چگونه با سه اتومبیل شخصی می توان برد؟!»

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان