//
کدخبر: ۵۰۰۳۰ //

عامل تیراندازی های اخیر کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که طی دو هفته اخیر علاوه بر تیراندازی های مکرر، اقدام به دو مورد گروگانگیری و بیش از 500 میلیون ریال اخاذی کرده است.

عامل تیراندازی های اخیر کرمانشاه دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان کرمانشاهی طی دو هفته اخیر شاهد تیراندازی هایی بودند که فضای استان را متشنج کرده بود.

 

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات شبانه روزی در نهایت موفق شدند عامل این تیراندازی ها را که جوانی 22 ساله بود، شناسایی کند لذا جهت دستگیری وی وارد عمل شدند اما متهم به خارج از استان متواری شده بود.

 

این مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه گفت: «س.ا» در مجموع پنج فقره تیراندازی، دو مورد گروگانگیری، یک مورد اخاذی به میزان 500 میلیون ریال و یک مورد تهدید به قتل مأمور انتظامی را طی دو هفته گذشته مرتکب شده بود.

 

سردار امان اللهی تصریح کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و پیگیری های جدی و مکرر پلیس امنیت عمومی، متهم در حوالی شهرستان ساوه دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد که در بازجویی های صورت گرفته به جرایم انتسابی اعتراف کرد.

 

وی با بیان اینکه متهم علت اقدامات اوباشگرانه خود را ایجاد ناامنی و قدرت نمایی در شهر کرمانشاه اعلام کرده است، متذکر شد: از خودروی متهم سلاح گرم و بیش از 170 تیر فشنگ کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به هنجارشکنان و قانون گریزان هشدار داد که نیروهای انتظام بخش کشور در مقابل تهدیدهای آنان جان خود را سپر کرده اند و اجازه نخواهند داد که احساس ناامنی را به جامعه القاء کنند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام جم آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان