//
کدخبر: ۵۴۷۵۶ //
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد :

هشت نفر از عشایر گرفتار شده در برف و کولاک نیر نجات یافتند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 8 نفر از عشایر گرفتار شده در برف و کولاک نیر با بالگرد هوایی به اردبیل منتقل شدند.

 هشت نفر از عشایر گرفتار شده در برف و کولاک نیر نجات یافتند
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیز ارشادیان  گفت : 6 خانوار عشایر ساکن در اطراف روستای مجید آباد در کیلومتر 30 جاده نیر به میانه در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نیروهای جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به آنها عازم منطقه شدند.

 

وی با بیان اینکه در این روستا 26 نفر حادثه دیده بودند، اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر روز گذشته به آن‌ها تغذیه اضطراری شامل 300 قرص نان و 40 قوطی کنسرو لوبیا دادند.

 

ارشادیان با اشاره به اینکه امروز صبح بالگرد هوایی جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی به حادثه دیدگان عازم منطقه شد، تصریح کرد: 8 نفر از حادثه دیدگان که شامل زنان و کودکان بودند از طریق بالگرد به اردبیل انتقال داده شدند و مردان نیز برای نگهداری از احشام در منطقه ماندند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت بروز حادثه ای به یاری هموطنان بشتابند.

 

ارشادیان افزود: پرسنل، نجاتگران و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان اردبیل همیشه و در همه حال در آمادگی به سر می برند تا در خدمت هموطنان در حوادث مختلف باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان