//
کدخبر: ۵۳۶۳۷ //

اقدام قهرمانانه یک داماد در روز ازدواجش +تصاویر

پایگاه اینترنتی هافینگتن پست نوشت، هیچ دامادی به احتمال زیاد قصد ندارد در روز عروسی اش نقش یک سوپرمن را بازی کند، ولی فریادهای کمک یک کودک باعث شد یک داماد کانادایی در روز عروسی اش به یک قهرمان تبدیل شود.

به گزارش فرتاک نیوز،

کلایتون و بریتانی کوک، یک زوج کانادایی هستند. آنها در روز ازدواجشان مشغول انداختن عکس های دونفره عروسی در پارک ویکتوریا در شهر کیتنر، اونتاریو بودند که ناگهان کلایتون متوجه تلاش یک پسربچه برای شنا کردن در حوضچه پارک شد. با مشاهده استیصال و درماندگی کودک برای شنا کردن، کلایتون با لباس چندصد دلاری خود به داخل حوضچه پرید و کودک را از غرق شدن نجات داد.

داماد (2)

در همین حال، «دارن هات»، عکاس آنها، به ثبت تصاویری از اقدام قهرمانانه داماد پرداخت و در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد. این تصاویر بیش از پانصد بار بازنشر شدند و همین امر کلایتون را به داماد قهرمان تبدیل کرد.

داماد

پس از این حرکت قهرمانانه، گروهی از کودکان که در پارک مشغول بازی بودند به پاس تشکر این زوج را همراهی کردند.

 

بریتانی در واکنش به اقدام شجاعانه همسرش گفت: من و عکاس هیچ توجهی به اطراف نداشتیم که ناگهان متوجه جداشدن کلایتون و تلاش او برای نجات پسر بچه شدیم. سه بچه اطراف ما بازی می کردند؛ فقط کلایتون متوجه کم شدن آنها شد. شاید اگر او نبود مراسم شاد ازدواج ما به غم انگیز ترین اتفاق زندگیمان تبدیل می شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان