//
کدخبر: ۵۱۸۹ //

فریب دختران سراسر کشور با چت

مردی که با راه اندازی تالار گفتمان در اینترنت خود را مهندس معرفی کرده و دختران زیادی را به بهانه ازدواج فریب داده بود جزئیات این اقدام خود را فاش کرد.

چندی قبل دختری با حضور در دادسرای شیراز مدعی شد که فریب یک نفر را خورده است. در تحقیق از شاکی مشخص شد که فردی با ساختن صفحه هایی در فیس بوک، اینترنت و... به عنوان سایت های تالار گفتمان دلبستگان و ... دختران جوان را در نقاط مختلف کشور فریب داده و به اهداف شوم خود با اغفال آنها دست یافته است.

با توجه به حساسیت موضوع پروندهای تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن این مساله آغاز شد. ماموران پلیس فتا در ابتدا خود را در مقابل یک پرونده پیچیده دیده از این رو شاکی برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس احضار شد.

با شنیدن ادعای دختر جوان جستجوهای ویژه برای یافتن متهم ادامه پیدا کرد تا عاقبت ماموران پلیس فتا سرنخ هایی به دست آوردند . از این رو تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کردند.

در ادامه از این دختر جوان تحقیق شد. وی گفت: مدتی قبل در یک صفحه فیس بوک که تالار گفتمان بود ثبت نام کرده و مشخصات خود را در آن سایت گذاشتم تا اینکه مدتی بعد از این جریان با مسئول سایت آشنا شده و از طریق اینترنت چت می کردیم.

وی ادامه داد: پس از مدتی جوانی با چرب زبانی هایش نظرم را جلب کرد و از من خواست که با هم ارتباط داشته باشیم آن جوان مدعی بود که مهندس است و قصد دارد با من ازدواج کند، من هم با توجه به اینکه وی مدعی بود که تمام خصوصیاتی که او می خواهد را دارم نظرم را جلب کرد. من هم بدون هیچگونه تحقیقی با او دوست شدم.

وی افزود: در این مدت ما با هم در ارتباط بودیم او برای اینکه نظرم را جلب کند هر کاری می کرد من هم فکر کردم او واقعا قصد دارد مرا خوشبخت کند.

در این مدت که از طریق لپ تاپ با هم در ارتباط بودیم توانسته بود ایمیل مرا هک کند و به عکس ها و فیلم های شخصی ام دسترسی پیدا کند همچنین از من مبلغی پول گرفت.

این دختر جوان ادامه داد: او نظرم را جلب کرد در این مدت با هم در ارتباط بودیم و من هم بدون هیچگونه مقاومتی تمام خواسته های او را برآورده می کردم.

بعد از مدتی او رفتارش تغییر کرد

من هم ناراحت شدم و هرچقدر از او در مورد این رفتارش پرسیدم بی فایده بود تا اینکه او تمام تماس هایش را با من قطع کرد. چندین بار خواستم با او تماس بگیرم اما جواب نداد.با توجه به اظهارات این دختر فریب خورده ، تحقیقات در این خصوص متمرکز و دریافتند که تعداد زیادی دختر به بهانه های مختلف در سایتهای مختلفی که او ایجاد کرده ثبت نام کرده اند از این رو تعدادی از این فریب خورده ها شناسایی و از آنها تحقیق شد. در نهایت ماموران با جمع آوری دلایل و مدارکی متهم را دستگیر کردند.

وی در بازجویی های اولیه منکر هرگونه بزهی شد. اما در بازرسی از کامپیوتر نامبرده و به دست آوردن سرنخ هایی، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعی شد که برای اخاذی این دختران را فریب داده است.

وی ادامه داد: من مدتی قبل در اینترنت صفحه ای به نام همسریابی ساختم و در این مدت تعداد زیادی با من دوست شدند ، من هم از این طریق خواستم به اهداف شوم خود دست یابم.

متهم ادامه داد: زمانی که مشخصات دختران را می خواندم تصمیم گرفتم که هر طور شده فریبشان داده و از این طریق اخاذی کنم از این رو با آن دختران تماس گرفته و توانستم به اهداف خود برسم.

این جوان در تمامی مراحل تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کرد و مدعی شد که در تمام نقاط کشور به همین شیوه دختران را فریب داده است.

پرونده وی در دادسرای شیراز در دست رسیدگی است و از سوی بازپرس پرونده برای وی قرار بازداشت صادر شد.

 

 

منبع: تابناک
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان