//
کدخبر: ۵۳۳۵۶ //

تراژدی تلخ آتنا بار دیگر در خوزستان اتفاق افتاد؟ / ملیکا ۸ ساله را زنده زنده دفن کردند؟!+ تصاویر

جسد دختر 8 ساله اهل هفتگل در حالی که سه روز از گمشدنش می گذشت در مخروبه ای دفن شده بود. جسد این دختر معصوم در حالی پیدا شد که دستانش از خاک بیرون آمده بود.

تراژدی تلخ آتنا بار دیگر در خوزستان اتفاق افتاد؟ / ملیکا 8 ساله را زنده زنده دفن کردند؟!+ تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

ملیکا دختر 8 ساله اهل منطقه هوره هفتکل که به خاطر جدا شدن مادر و پدرش در خانه پدر بزرگ مادری اش زندگی می کرد، سه روز قبل در حالی که آخرین بار در نزدیکی خانه شان مشغول بازی کردن بود گم شد تا اینکه شب چهارم مهر ماه سال جاری جسد بی جان وی در مخروبه ای نزدیک خانه مادرش پیدا شد.

photo_2017-09-27_16-51-34

 

 

با پیدا شدن جسد ملیکا تراژدی یک جنایت خونین از سوی کارآگاهان جنایی استان خوزستان مطرح شد و در بررسی های ابتدایی مشخص شد که ملیکا بر اثر خفگی جان باخته است.

 

photo_2017-09-27_16-51-38

اسحاق مرادی فرماندار هفتکل در خصوص تجاوز به ملیکا گفت: هنوز مشخص نیست که آیا به این دختر بچه تجاوز شده است یا نه، جسد ملیکا برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است و پلیس آگاهی در حال حاضر تحقیقات خود را از مادر و پدر ملیکا آغاز کرده است تا سرنخی از قاتل یا قاتلان به دست بیاوردند.

 

دادستان هفتکل  گفت:  هنوز متهمی در این رابطه دستگیر نشده است و جزئیات این پرونده به صورت محرمانه در حال پیگیری است، در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این جنایت اطلاع رسانی می شود.

 

ملیکا  8 ساله که قربانی یک جنایت هولناک شده است، غروب  روز سوم شهریور ماه در محل بازی کودکان مشغول بازی بود که به طرز مرموزی ناپدید شد، تا اینکه پلیس در گام نخست دمپایی ملیکا را زیر وسایل بازی پیدا کرد و 100 متر آن طرف تر جنازه اش را درحالی که دستان کوچکش از زیر خاک بیرون بود، پیدا کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان