//
کدخبر: ۴۸۰۹۵ //

واکنش پدر آتنا به مصاحبه اخیری که با قاتل آتنا صورت گرفت

مصاحبه ای که اخیرا صورت گرفته ، کاملا مضحک و بی شرمانه هست. حتی نتوانسته است در داستان ساختگی خود، تناقض های روایت مصنوع خویش را حل کند؛ مثلا می گوید که آتنا برای آب خوردن آمده بود و به او گفتم اینجا چه می کنی و بعد دیدم که بیهوش از پله افتاده است!

واکنش پدر آتنا به مصاحبه اخیری که با قاتل آتنا صورت گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

او در این روایت ساختگی خود توجه نمی کند که نخست گفته است که با آتنا حرف زده و او را مخاطب خود قرار داده است، لذا نمی تواند ادعا کند که او را بیهوش دیده که زمین افتاده است!

جدا از اینکه آتنا به مغازه مخوف او که حتی بزرگسالان هم بیم تردد در آن داشتند، قطعا نمی رفته و قاتل  صرفا با بازی روانی و احیانا به بهانه دادن شیشه ترشی جهت رساندن به دست پدرش، آتنا را گول زده و به آن قتلگاه تاریک و خوف ناک، کشانده است!.

همه اینها مشخص می کند که او به سخیف ترین و در عین حال احمقانه ترین شکل ممکن دروغ می گوید؛ صرفا به نیت مظلوم نمایی و بازی با روان جریحه دار شده  مردم شریف ایران و فریب دادن ذهنیت عمومی و همچنین افراد مسئولی که در مراجع ذی صلاح در مورد مجازات عمل حیوانی و سخیف او، تصمیم خواهند گرفت!

از همین رو، کمی باید مراقب آخرین مکرها و حیله های این ابلیس آدم روی باشیم و مجال ندهیم او با چنین اعمال و گفتارهای شنیع خویش، در پی رهیدن و جستن از چنگال قانون باشد.

و مکروا و مکر الله، والله خیر الماکرین!

امین جباری وکیل حقوقی خانواده آتنا

7

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان