//
کدخبر: ۴۶۸۱۶ //

پیشنهاد شرم آور قاتل پارس‌آبادی به پدر آتنا

چهل روز از نبود آتنا گذشت

پیشنهاد شرم آور قاتل پارس‌آبادی به پدر آتنا
به گزارش فرتاک نیوز،

 امروز همزمان با مراسم چهلم آتنا اصلانی است. بهنام، پدر آتنا اصلانی از اوضاع خانواده خود دراین مدت به خبرنگار ما گفت: متاسفانه شایعات زیادی در مورد من شکل گرفته است و گفته می شود که من از دولت پول دریافت کرده ام، این در حالی است که تاکنون من هیچ پولی از هیچ نهادی دریافت نکرده ام و تنها خواسته من این است که قاتل دخترم به سزای اعمال خود برسد.

 

وی در خصوص اینکه تاکنون با خانواده قاتل برخوردی داشته است یا خیر بیان کرد: هیچ فردی از خانواده قاتل تاکنون با ما صحبتی نداشته است.

 

خانه ای که با رفتن آتنا ویرانه شد

 

پس از آتنا دیگر نمی توانیم در خانه خود باشیم و خاطرات او در آن خانه ما را عذاب می دهد، به همین دلیل به خانه مادرزن خود رفته ایم.

 

وی در مورد وضعیت خواهر چهار ساله آتنا نیز بیان کرد: آسنا همیشه گریه می کند و سراغ خواهر خود را می گیرد، ما به او گفته ایم که آتنا برای درس خواندن به تهران رفته است، او نیز می خواهد به تهران برود و همچنان مرگ آتنا را باور نکرده است.

 

پدر آتنا در مورد مادر آتنا گفت: او همواره گریه می کند و هر روز روانپزشک به او سر می زند و همچنان حال روحی مساعدی ندارد.

 

ماجرای پیشنهاد میلیونی شیطان پارس آباد به پدر آتنا

 

 قاتل پارس آبادی در جلسات بازپرسی پرونده ادعا کرده است که حاضر است تمامی اموال خود را به پدر آتنا به شرط بخشش وی انتقال دهد که این ماجرا با واکنش قاطع پدر آتنا مواجه شده است.

 

 

منبع: روزپلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان