//
کدخبر: ۵۲۳۱۷ //

بلایی که خرس بر سر این پسر آورد!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: یک قلاده خرس، یک نوجوان از عشایر منطقه احمد فداله این شهرستان را مصدوم کرد.

بلایی که خرس بر سر این پسر آورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد قلی نژاد چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار افزود: این چوپان نوجوان در حال چرای گوسفندان در منطقه احمد فداله دزفول مورد حمله یک قلاده خرس قهوه ای قرار گرفت و به شدت زخمی شده است.

 

وی حال مصدوم این حادثه را خوب اعلام کرد و گفت: پس از اطلاع رسانی افراد محلی به دلیل عدم امکان اعزام بالگرد از دزفول به منطقه، یک فروند بالگرد از لرستان به محل اعزام شده و مصدوم به یکی از بیمارستان های استان لرستان منتقل شده و تحت درمان است.

 

قلی نژاد گفت: در پی این حادثه اطلاع رسانی لازم به اهالی محلی و عشایر منطقه احمد فداله دزفول در خصوص جلوگیری از هرگونه آسیب رسانی به گونه خرس قهوه ای صورت گرفته و اهالی و خانواده فرد مصدوم با نهایت همکاری اعلام نمودند در صورت مشاهده خرس مذکور هیچگونه آسیبی به آن وارد نخواهند کرد.

 

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: مناطق کوهستانی شمال دزفول بویژه مناطق سالن کوه، احمد فداله، دره کاید، هفت تنان، لنگر کوه زیستگاه های گونه های جانوری از جمله خرس قهوه ای و پلنگ ایرانی است که انتظار می رود عشایر و چوپانان همچنین گردشگران از ورود به قلمرو این جانوران خودداری کنند.

 

قلی نژاد اظهار کرد: در مدت 2 سال اخیر این سومین حمله حیوانات وحشی به افراد در مناطق کوهستانی دزفول است. در این مدت 2 نفر نیز با حمله پلنگ زخمی شدند.

 

وی اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در پی کمک به خانواده این نوجوان مصدوم است.

 

دهستان احمد فداله از مناطق صعب العبور و کوهستانی دزفول بوده که در فاصله 120 کیلومتری این شهر قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان