//
کدخبر: ۴۸۲۴۰ //

دستگیری عاملان درگیری در کمتر از ۷ساعت؛ قتل پایان درگیری در شوش

درگیری در یکی از محله های شوش رنگ خون گرفت و تلاش کاراگاهان منجر به دستگیری عوامل درگیری شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

، سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین رئیس پلیس Police خوزستان در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری، بلافاصله عوامل انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

جانشین رئیس پلیس خوزستان افزود: ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعدادی افراد با یکدیگر درگیر شده که پیش از حضور عوامل انتظامی، عوامل درگیری از محل متواری و دو نفر مجروح به مرکز درمانی منتقل شده که یکی از مجروحان به علت جراحات وارده جان باخت.

 

وی بیان کرد: به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضائی با بررسی های فنی و اقدامات پلیسی و نیز اخذ اظهارات شاهدان، عوامل حاضر در این نزاع دسته جمعی دستگیری این افراد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

صالحی با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین اهالی و افکار عمومی بیان کرد: با پیگیری عوامل انتظامی مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک اقدام مشترک و هماهنگ شده در کمتر از هفت ساعت از وقوع قتل، تعداد چهار متهم دستگیر که بلافاصله برای تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

صالحی در پایان با بیان اینکه یکی از متهمان که جوان 20 ساله ای است در تحقیقات پلیس به قتل Murder نوجوان 15 ساله در درگیری روز گذشته اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرده تصریح کرد یک قبضه سلاح شکاری از قاتل The Murderer کشف که پس از تکمیل پرونده مقدماتی متهمان به دادسرا ارجاع می شوند

 

 

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان