//
کدخبر: ۴۱۳ //

کلاهبردار ۳۰ میلیاردی توسط پلیس شوش دستگیر شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت:فردی که به شگردهای مختلف مبلغ 30 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود در شهرستان شوش دستگیر شد.

کلاهبردار 30 میلیاردی توسط پلیس شوش دستگیر شد

سردار محمدرضا اسحاقی افزود: ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان شوش در پی کسب خبری مبنی بر وجود فردی در شهر 'شاوور' از توابع شهرستان شوش که از مردم مبلغ زیادی با عنوان های مختلف در سال های گذشته کلاهبرداری کرده بود مطلع شدند و بلافاصله موضوع را برای دستگیری کلاهبردار در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی کلانتری 12 شاوور پس از شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: متهم دستگیر شده با شگردهای مختلف و معرفی افراد برای دریافت وام و عنوان های دیگر مبلغ 30 میلیارد ریال از افراد کلاهبرداری و به مدت چهار سال متواری شده بود.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی ماموران پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار اسحاقی از شهروندان خواست: در هنگام عقد قرار داد و تفاهم نامه همکاری مالی و فعالیت اقتصادی با افراد، شرکت ها و موسسات، نسبت به استعلام از مراکز رسمی و مورد تایید اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان