//
کدخبر: ۴۶۱۳۷ //

جاسازی ماهرانه هروئین از باک بنزین

17 کیلو و 775 گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در باک بنزین یک خودروی سواری جاسازی شده بود، کشف شد.

جاسازی ماهرانه هروئین از باک بنزین
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر سید علی متولی گفت: خودروی حامل هروئین در شهرستان نرماشیر طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، شناسایی و متوقف شد.وی ادامه داد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و این پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم ارسال شده است.

رئیس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه نیز گفت: از ابتدای راه اندازی این دادگاه در بخش ساردوئیه و طی یک سال و نیم گذشته تاکنون حتی یک مورد پرونده طلاق در این شهر ثبت نشده است.آیت قیصری به اهمیت ترویج صلح و سازش در دادگاهها اشاره کرد و افزود: سعی بر این است اکثر پرونده ‌هایی که قابل سازش هستند را به شورای حل اختلاف ارسال تا با ریش سفیدی و واسطه‌ گری بزرگان محل و طایفه بتوانیم پروندهها را به سازش ختم کنیم.

رئیس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه معرفی محکومان و مجرمان به مراکز مذهبی و دفاتر ائمه جمعه، برگزاری کلاسهای آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری برای آشنایی مردم نسبت به آسیب ‌های اجتماعی و تشکیل مراکز مشاوران خانواده به منظور جلوگیری و کاهش طلاق را از جمله راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی و جرایم عنوان کرد.

قیصری به قانون جدید آئین دادرسی کیفری اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که تمام مجازاتها را به لحاظ موقعیت مکانی، جغرافیایی و کوچک بودن حوزه قضایی تعلیق و به جزای نقدی تبدیل کنیم.

رئیس دادگاه عمومی ساردوئیه اظهار کرد: در یک ماه گذشته در راستای ارتقای امنیت غذایی شهروندان 10 رستوران و اغذیه فروشی در دهستان دلفارد به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی و عرضه قلیان پلمب شدند که پس از بر طرف کردن نواقص و با نظر کارشناسان اداره بهداشت و با دستور مقام قضایی رفع پلمب صورت گرفت.قیصری گفت: یک واحد صنفی نانوایی، یک رستوران و یک ساندویچ فروشی نیز در منطقه درب بهشت جیرفت به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی طی یک ماه گذشته پلمب شد.

وی در رابطه با راهکارهای افزایش احساس امنیت در حوزه تحت مدیریت خود بیان کرد: صدور آراء متقن و ایجاد رابطه کاری، نظارت دقیق به عملکرد کلانتری و ضابطین و بازدید سرزده از دفاتر محاکم از جمله عوامل موثر در این زمینه هستند.

وی تصریح کرد: در این مدت با اقتدار و همدلی و همراهی سایر مسئولان با قاطعیت و جدیت با پدیده زمین ‌خواری برخورد کرده ‌ایم و پرونده‌ های اندک زمین ‌خواری و تصرف اراضی دولتی را از طریق منابع طبیعی پیگیری و جلوگیری لازم را در این زمینه انجام داده‌ ایم.

وی به عملکرد حوزه کاری خود اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعداد 308 فقره پرونده به دادگاه بخش ساردوئیه وارد شده که از این تعداد 162 فقره آن مختومه و 146 فقره پرونده در دست رسیدگی است.

قیصری به نوآوری‌ های انجام شده در حوزه قضایی خود اشاره و عنوان کرد: راه ‌اندازی سامانه ثنا و انفورماتیک در حوزه قضایی و پیگیری بری راه‌اندازی دفتر خدمات الکترونیکی از جمله این اقدامات است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان